ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

~~Το παράπονο ~~


Με ωραία μουσική με μια ημέρα ηλιόλουστη που υπόσχεται πολλά με βρίσκεται με ωραία διάθεση φευγάτη ταξιδιάρικη και λίγο παραπονιάρικη έχω αφήσει όλες τις αισθήσεις να τις χαϊδέψει ο ήλιος να αναγεννηθώ από σκέψεις θλιβερές δίνω χώρο να ανθίσουν νέα πράγματα στη ζωή μου χαρούμενα αισιόδοξα με φωτεινά χρώματα έτσι όπως αξίζει στην άνοιξη , Γι' αυτά που ήρθαν να μείνουν και για όσα έφυγαν. ..  όλα είναι μπροστά μου έρχεται το καλοκαίρι η θάλασσα που θα συναντήσω σε λίγες μέρες μου έλειψε η γωνιά μου το αλμυρίκι μου έχει καιρό να ακούσει τις κρυφές σκέψεις μου άτιμο πράγμα η νοσταλγία Μοιάζει σαν ομίχλη και δεν σε αφήνει τίποτα να δεις καθαρά ... τσούπ ξεφυτρώνει στις πιο ακατάλληλες στιγμές εκεί που χαλαρώνει ο νους και αποζητά γαληνή είναι μαγικό πως λειτουργεί το μυαλό και προσπαθεί να συγκρατήσει κάθε τοπίο της διαδρομής μου Νιώθω κάθε μέρα ολοένα πως αλλάζω. Μα πάντα ίδια μένω. Κι όμως αλλάζω. Ξυπνάω με την ελπίδα, κοιμάμαι με την πίστη και όλα αυτά είναι η ανάγκη ν ‘αγαπώ να αποδέχομαι να κατανοώ κάθε μέρα και πιο πολύ, τ ‘όνειρα που έκανα παιδί και μια αγκαλιά είναι αρκετή για να ζεστάνει τον κόσμο μου. Αρκεί ένα χαμόγελο για να φτιάξει η μέρα μου και μια σιωπή για να κοιμηθούν τα όνειρα μου .. Δεν είναι πάντα εύκολο να παλεύεις με τον εαυτό σου. Είναι πιο εύκολο να παραδίνεσαι σε αυτόν"άλλωστε ο άνθρωπος περνάει σχεδόν παραπάνω από την μισή του (ενήλικη) ζωή, με το να μην ξέρει τι θέλει...Και την υπόλοιπη ζωή του μετά την περνάει μοιρολογώντας γι' αυτά που ήθελε και δεν μπόρεσε να τα επιτύχει...Γιατί του λείπει αυτή η εμβάθυνση στο τι δεν θέλει...Δεν ξεκαθαρίζει το τοπίο ένα "θέλω" γιατί ποτέ δεν περιέχει ακεραιότητα και ισορροπία στην σκέψη-στο συναίσθημα και στην πράξη...ενώ του δίνει μεγαλύτερο κύρος και πείσμα για τις αποφάσεις του, το να ξέρει τι ακριβώς δεν θέλει και να το έχει μέσα του τεκμηριώσει...και Κατάλαβα καλύτερα από κάθε φορά. Ο φόβος που προσπαθώ να νικήσω. Ο εχθρός που νομίζω ότι έχω…είμαι εγώ !!γι αυτό φίλοι μου "Αν σου ζητάει η Ζωή να χορέψεις, μπορεί να αρνηθείς ή να δεχτείς, χωρίς να σε νοιάζει αν γνωρίζεις τα βήματα...σας προτρέπω Ζήστε χορέψτε γιατί η Ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή !! 
Το παράπονο- Ελ.Αρβανιτάκη.


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured