ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Αφιερωμένο στη φίλη μου Jaqui **

Μέσα από αυτό το post θέλω να πω στη φίλη μου όλα όσα δεν πρόλαβα να πω στοMessenger  του facebook όταν ταράζομαι και στεναχωριέμαι αντιδρώ σπασμωδικά θέλω το χρόνο μου να αφομοιώσω και να διαχειριστώ καταστάσεις έμεινα εμβρόντητη σοκαρίστηκα όταν μιλήσαμε και ήθελα τόσα να σου πω...
Ένα μεγάλο λυπάμαι που δεν ήμουν εκεί να σε στηριξω όταν με χρειαζόσουν λυπάμαι που άφησα και με κατάπιε η καθημερινότητα και δεν επικοινωνούσαμε όπως παλιά λυπάμαι γιατί άργησα να σε γνωρίσω και ένα μεγάλο ευχαριστώ που είσαι μέρος της ζωής μου, μου δίδαξες πολλά θέλω να είσαι δυνατή και για τις δυο μας για την οικογένεια σου που σε αγαπά και οφείλεις να γίνεις γρήγορα καλά  είμαι δίπλα σου έστω και νοερά είσαι  η χαρά της ζωής αισιόδοξη γελαστή και θα σε πειράζω πάντα γι αυτό το γέλιο σου που έκανε και θα κάνει πάντα αισθητή τη παρουσία σου στο porto στη March Everywhere "Please get well soon" and "I'm worried about you"  γίνε γρήγορα καλά γιατί αφήσαμε κάτι στη μέση σε θέλω στο porto να γελάμε να κλαίμε να αμπελοφιλοσοφουμε με ρακί πορτοκαλί μόνο εσύ καταλάβαινες την έννοια απο τα αγγλικά μου και με διόρθωνες στα λάθη που έκανα.. σε έμαθα να μιλάς Greeklish παραλίγο να ξεχάσεις τη μητρική  σου γλώσσα μαζί μου Do You Remember? Ι love your smile..Μη στεναχωριέσαι και προσπάθησε να δεις τα θετικά: σε φροντίζουν όλοι σου κάνουν τα χατίρια και επιτέλους έχεις ελεύθερο χρόνο να ξημεροβραδιάζεσαι στο Facebook να βλέπεις τηλεόραση, να κοιμάσαι, να διαβάζεις, να τρως παγωτά να μιλάμε στο skype…και μην ξεχνάς έχουμε να πάρουμε ένα Oskar από το Cheap-Pussy-Productons Δες Εδώ.....  θυμάσαι? Get well soon! Everyone here misses your smiling face. Nothing has been the same since you became ill. No one tells a joke like you do; so please hurry and get well fast! ..Εύχομαι να είναι ο τελευταίος πόνος που πέρασε από πάνω σου. Οι ευχές μας και σκέψεις μου είναι πάντα κοντά σου...
 Καλή ανάρρωση φίλη μου !! I love you !!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured