ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Είναι μια δύσκολη Νύχτα !!


Από παντού μπορείς να δεις ένα συννεφιασμένο ουρανό τη νύχτα από το παράθυρο ενός σπιτιού μιας οικογένειας που νομίζει ότι ζει ευτυχισμένη πιο πέρα από ένα άλλο παράθυρο μια γυναίκα που επέλεξε τη μοναξιά της ένας φοιτητής κοιτάζει τον ίδιο ουρανό με την αίσθηση ότι είναι μόνος στο σύμπαν και είναι μόνο στην αρχή έχει τόσα πολλά να κάνει ..μια άλλη ύπαρξη μόλις χώρισε σε όλα αυτά που δεν άντεχε να συμβιβάζεται και κοιτάζει τον ουρανό με βλέμμα πονεμένο γεμάτο ένοχες στα όσα λάθη νομίζει ότι έκανε μια κοπελίτσα λικνίζεται στους ήχους της ροκ με ένα ποτήρι ουίσκι στα χεριά ρίχνει φευγαλέα μια Ματιά από το παράθυρο και τη μαγνητίζει το άγνωστό  συννεφιασμένο σκοτάδι όλοι αυτοί οι άνθρωποι οι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους μαγεύονται τους σαγηνεύει η απολυτή μαγεία του σύμπαντος η απεραντοσύνη που σε κάνει τόσο μικρό στα οποία προβλήματα έχει ο καθένας μας και είναι τόσο απόλυτα εκεί ,σαν να μας λέει γιατί αναλώνεσαι θνητέ σε αδιέξοδη χάνεσαι στους λαβύρινθους του μυαλού σου είσαι δικός μου θα σε απορροφήσω μέσα στο σύμπαν σαν στάχτη μας χαρίστηκε  μια ζωή και την αναλώνουμε σε αδιέξοδα συμβιβασμούς και τοίχοι που υψώνει ο καθένας μας να προφυλαχτεί από τι? Από τον ίδιο τον εαυτό του να πνίξει τα θέλω του γιατί η κοινωνία έβαλε τα στερεότυπα να μας έχει όλους σε στεγανά τόσο ώστε να μην ..καταρρεύσει η πυραμίδα να μην ξεφύγει κάνεις από το κοπάδι που λέγεται ελεγχόμενη μάζα !!...όπως έλεγε και ο φίλος μου ο Έριχ Φρομ στο "Ο Φόβος Μπροστά στην Ελευθερία". ενώ είμαστε τεχνολογικοί γίγαντες, παραμένουμε συνειδησιακοί νάνοι..


...ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ...ΚΑΤΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΝΟΜΟΥΣ,ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ,ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΘΗ......ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ...ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ,ΕΞΕΡΕΥΝΑ, ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ......Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ...ΓΕΛΑ,ΚΛΑΙΕΙ,ΕΝΤΟΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.....Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...ΝΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ...ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ......ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΔΕΝ "ΦΟΒΑΜΑΙ" ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ... 
...ΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΤΗΝ "ΦΟΒΑΜΑΙ"...
ΟΤΑΝ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΥΓ
Είναι μια δύσκολη νύχτα από αυτές που απολαμβάνω να αναμετρώ τα όρια μου !

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured