ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Πως λέμε το "έμεινα μαλάκας";

Όταν θες κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον σου…Αυτό το αίσθημα μου άφησε η σημερινή ημέρα.. Ίσως να ισχύει αυτό που λένε ότι στον στραβό τον άνθρωπο συμβαίνουν όλα τα στραβά. Αν κι εγώ δεν με θεωρώ στραβό άνθρωπο, ίσως λίγο ιδιαίτερο σήμερα θρηνώ για τους δικούς μου δίδυμους πύργους που γκρεμίστηκαν ο φόβος κυριεύει την καρδιά σου και όλα όσα μπορείς να σκεφτείς και να κάνεις δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα. Μάλλον το αντίθετο… όλο και πιο κοντά φαίνεται να έρχεται το μηδέν, το τίποτα, η ανυπαρξία και τι κάνεις τότε έχεις δύο επιλογές: Ή να τα βάψεις μαύρα και να πέσεις σε κατάθλιψη, είτε να προσπαθήσεις να δεις τη θετική πλευρά των πραγμάτων. Αν τα βάψεις μαύρα και πέσεις σε κατάθλιψη, έχει καλώς – μένεις για ένα γύρο εκτός παιχνιδιού και συνεχίζεις αργότερα. Αλλά αν προσπαθήσεις να δεις τη θετική πλευρά των πραγμάτων, υπάρχουν δύο τινά: Είτε θα συνεχίσουν όλα να πηγαίνουν στραβά κι ανάποδα, είτε θα αρχίσουν να βελτιώνονται…είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τότε που ο νους χρειάζεται να παραιτηθεί από τις συνήθεις λειτουργίες του: να προσπαθεί να ερμηνεύσει, να προσπαθεί να κατατάξει και να επιχειρεί απεγνωσμένα να ελέγξει το γκρέμισμα, και σκέφτομαι ..Μα δεν θα ΚΑΝΕΙΣ τίποτα; Θα καθίσεις την άκρη ατάραχη να παρατηρείς το αναπάντεχο που δεν ελέγχεις να σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του; Θα περιμένεις «με σταυρωμένα χέρια» το θαύμα που δεν φαίνεται να έρχεται από πουθενά; Θα αφεθείς στον χείμαρρο που κινδυνεύει να σε πνίξει στο πέρασμά του και να σε πάει στα βάθη του ωκεανού της ανυπαρξίας; Ε ναι δεν θα τα βάλω με το Νόμο του Μέρφι εδώ ολόκληρος θεός λεμέ τώρα κάθεται στον χρυσό θρόνο του και πίνει αδιάφορος τον φραπέ του, την ώρα που εδώ πέρα γίνεται την πουτάνας .και γελάει εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ξαναχτίσω τα τύχει που είχα γκρεμίσει με τα ίδια μου τα χεριά και θα μου περάσει...Οχι δυνατή δεν είμαι απλά δεν έχω άλλη επιλογή απο το να προσπαθώ να γίνω δυνατή..Έτσι είναι... πέφτω και ξανασηκώνομαι σπάω ,ραγίζω και κολλάω ξανά από την αρχή μου τα κομμάτια μου..και σκέφτομαι Με ένα τρόπο μαγικό κάποτε θα πιάσω ουρανό κι εγώ !!
ΥΓ
(έτσι ξαφνικά έμεινα μαλάκας !! )


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured