ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες !

Μισώ το ψέμα, ειδικά όταν το ακούω. Το θέμα είναι ότι μισώ το ψέμα και όταν το λέω. Γιατί, η αλήθεια είναι ότι λέω ψέματα. Μικρά μεγάλα, λευκά, πορτοκαλί με ρίγες, πουα ή εμπριμέ δε παίζει ρόλο. Το ψέμα είναι ψέμα, ανεξαρτήτως αιτιολογίας και σκοπού. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει πει έστω ένα ψέμα στη ζωή του. Ακόμη και στα ψέματα όμως υπάρχει μια διαφορά. Είναι τα αθώα ψέματα που δεν έχουν σκοπό να βλάψουν κάποιο. Υπάρχουν όμως και τα κακόβουλα. . Γιατί το ψέμα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το ψέμα θέλει τέχνη, φαντασία και καλό μνημονικό. Αν δε μπορείς, χίλιες φόρες καλύτερα, να μείνεις στην αλήθεια σου .. Σίγουρα είναι υποκειμενική η αλήθεια.... Αλλιώς εννοώ εγώ την αλήθεια, αλλιώς ο άλλος.! Τέχνη χρειάζεται στο να λες την αλήθεια τέχνη και στο ψέμα κι επίσης στο να ακούς την αλήθεια, κάτι που πολύ λίγοι άνθρωποι το έχουν αφού έχουμε συνηθίσει το ψέμα. Γι' αυτό επικρατεί τέτοια αποχαύνωση κι ο καθένας κοιτάζει την πάρτη του.. κατά τη γνώμη ψέματα λέει αυτός που είναι δειλός για να πει την αλήθεια. Μετά ας μην ξεχνάμε πως κι οι μισές αλήθειες που χρησιμοποιούν κάποιοι, που τάχα τους αρέσει να λένε ότι είναι "ειλικρινείς" είναι χειρότερες κι από το μεγαλύτερο ψέμα. Παίζουν παιχνίδια οι άνθρωποι. Παιχνίδια μυαλού. Με την ελπίδα πάντα ό,τι διαθέτεις ένα τέτοιο κοφτερό εγκέφαλο που ξέρει να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις. Πρόκληση είναι οι ανθρώπινες σχέσεις και μάλιστα η μεγαλύτερη. Και μπήκα σε σκέψεις όταν διάβασα κάπου Η μεγαλύτερη υποκρισία όπως λες, είναι να πληγωθείς ή να θιχτείς όταν αποκαλυφθεί το ψέμα του άλλου. όπως έχω πει κι άλλη φορά, η συγχώρεση αν με πονέσεις, δεν είναι από τα δυνατά μου σημεία-. Αν όμως είναι καλοπροαίρετο, με σκοπό να κάνει εσένα ή εμένα, να νιώσω καλύτερα, δεν έχω πρόβλημα Καταλαβαίνω τα όρια της αλήθειας σου και ξέρω μέχρι που μπορώ να φτάσω μαζί σου…Εκείνο όμως που με στέλνει για τακούνια είναι τα άτεχνα ψέματα. Αυτά που τα λες, χωρίς να μπορείς να τα υποστηρίξεις. Αν ένα ψέμα είναι σημαντικό για σένα να το πεις, θα το δεχτώ. Μη με προσβάλεις όμως με κακοτεχνίες. Θίγεις τη νοημοσύνη μου κι αυτό με εκνευρίζει και έχω μάθει στη ζωή μου ,να Σέβομαι τον εαυτό μου, όταν μπορώ να είμαι ειλικρινής μαζί του. παίρνω την ευθύνη , ξέρω τι σημαίνει αυτοσεβασμός γιατί εγώ είμαι υπεύθυνη για μένα. Θα είμασταν όλοι καλύτεροι άνθρωποι , όταν μάθουμε να διαχειριζόμαστε τον εαυτό μας με ευθύνη και να αναλαμβάνουμε την ευθύνη των πράξεων μας Κι αυτό δεν έχει φύλο !! γιατί Όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες !! ~~ Αντιμετώπισε το ~~ 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured