ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

θέλω δώρο!! χριστουγεννιατικο 4me☆¨¯` ❥ ❥❥ ❀


Μπήκα να πω μια γλυκιά καλησπέρα λίγο καθυστερημένα ελπίζω να μη φάω πόρτα pc απόψε φίλοι μου είμαι σε καλή διάθεση και όταν είμαι σκόρπια δεν το'χω δεν ... συγκεντρώνομα anyway Φεύγω αγαπημένη λέξη πάω στο δικό μου κάτω παρτάλι στο χωριό μου για να περάσω τις γιορτές με την οικογένεια μου με μεγάλη και -κυρίως- καλή παρέα ναι είμαστε μια ελληνική τυπική οικογένεια από αυτές που μαζεύονται όλοι μαζί στις γιορτές και γίνεται χαμός γκρίνιες χάρες πειράγματα σπόντες συμβουλές κλαίμε γελάμε  από όλα έχουμε ..βγήκα για τα τελευταία ψώνια σήμερα να πάρω μερικά ...χριστουγεννιάτικα δωράκια ξέρετε  από αυτά που γίνεσαι και εσύ παιδί έτσι για να δω ζωγραφισμένα 
χαμογελά σε αυτούς που αγαπώ  .. δεν μπόρεσα να αντισταθώ μπροστά στη θέα  από σοκολατένια μελομακάρονα κουραμπιέδες μικρά ζουμερά σοκολατένια αυτά με το λικεράκι που κάνουν κλουτς!! .έφερα και μερικά γλυκά, έτσι για να τσιμπάμε μέχρι να φτιάξετε τα δικά σας...Η  μεγαλύτερη αμαρτία που πήγα να κάνω και συγκρατήθηκα στο τσακ ήταν μπροστά σε ένα ζευγάρι 12ποντες  μαύρες  γόβες  Christian Louboutin έπαθα  σοκ όταν τις είδα στη βιτρίνα  έπεφτε το φως του Ήλιου και φάνταζαν γυαλιστερές ήταν so so sexy Υπεροχές!! Αυτές και αν ήταν   σκέτη αμαρτία  άκουσα να μου φωνάζουν Έλα Έλα  ..Αχ με κόπο συγκρατήθηκα  σκέφτηκα ..φρόνημα  δεν είναι ώρα  να το παίξεις Sex in the City of Athens, Εννοείται βέβαια πως θα χτυπήσει την πόρτα , η εφορία ή ο διαχειριστής για τα κοινόχρηστα η ΔΕΗ το (ΕΝΦΙΑ) και με λυπημένο βλέμα τις αγνόησα αλλά πολύ τις ερωτεύτηκα
κάνω έκκληση στον Άγιο Βασίλη που με έχει παραμελήσει πολλά χρόνια τώρα αν θέλει να βγάλει την υποχρέωση σε μένα  ας είναι ένα ζευγάρι γόβες, Louboutin  ήμουν καλό κορίτσι Santa μου φέτος αν πάλι με αγνοήσεις  Στα παλιά μου Louboutin Κι εσύ Ε μα πια !! ..και επειδή είμαι μια απλή θνητή?!- Just me! πήρα τη στενάχωρια  μου αγκαζέ και μπήκα στο πρώτο ανθοπωλείο που βρήκα μπροστά μου να φτιάξω τη διάθεση μου μέρες που είναι  γιατί πάντα η φύση μου αλλάζει τη ψυχολογία και είδα ένα όμορφο κατακόκκινο αριστοκρατικό Αλεξανδρινό ή Ποϊνσέτια   σε όλους γνωστό σαν  Χριστουγεννιάτικο λουλούδι ! Δεν κατάφερα να διαλέξω ανάμεσα στην κόκκινη και τη λευκή  κι έτσι τις πήρα και τις δύο και,τέλος !
δεν θέλω να σας κουράσω άλλο με την άσκοπη φλυαρία μου είπα να φέρω κι έναν τεχνικό για τα PC -αχρείαστος να 'ναι-γιατί έτσι και τύχει τίποτα, , θα το πάθω το εγκεφαλικό  μέρες που έρχονται άντε να ψάχνουμε! Τεχνικό για PC τον διάλεξα  όμως ΕΕΕ!! Θα μένει στο σπιτάκι του κήπου και δεν μας ενοχλήσει καθόλου! Χάχα σας καληνυχτίζω και θα τα ξαναπούμε από το κάτω παρτάλι !! Soon …

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured