ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Εγώ είμαι εσύ !! και τούμπαλιν ..

Περίεργες μέρες, αυτές των Χριστουγέννων έχουν μια ηρεμία μέσα τους που με τρομάζει δανείστηκα λέξεις από το Δεγαμινιωτη Δες Εδω ... είναι ένας τύπος που διαβάζω κρυφά τα βράδια…λέω δεν με εκφράζει δεν είμαι εγώ αλλά τις δύσκολες ώρες είναι σαν το άλλο alter ego μου όλο εκεί γύρω του γύρνω στα γραπτά του Νιώθω τον πόνο του, πονάω και εγώ οι λέξεις του μαχαίρι  και ταυτίζομαι τόσο πολύ που δεν το θέλω νευριάζω μαζί του αλλά και τον προσκυνώ ταυτόχρονα ..( Σόρυ φίλε αν πέσει στα χεριά σου αυτό !! Είμαι σίγουρη όμως πως καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ) φταίει που είναι νύχτα και το σκοτάδι διογκώνει τα συναισθήματα είναι και αυτά τα φαντάσματα που έχω απέναντι και με κοροϊδεύουν κάποια βράδια το σκάνε από τα σκοτεινά κελιά που τα έχω κλείσει έρχονται να μου θυμίσουν όσο είμαστε άνθρωποι έχουμε αδυναμίες ευάλωτα πλάσματα και παρασυρόμαστε ποιος Osho και ποιος (Φρόϋντ, Γιούνγκ και Αντλερ ... κ.α.) όλοι οι μεγάλοι ψυχολόγοι μαζεμένοι έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά με μένα που να βάλω σε τάξη τον ανθρωπάκο που έχω μέσα μου άντε την ημέρα το καταφέρνω τα κλειδώνω τα κουτάκια μου τη νύχτα τι γίνεται αυτή η γαμημένη νύχτα είναι σαν να εκτοξεύονται βεγγαλικά από το κεφάλι μου και πέφτουν πάνω μου και με λούζουν σαν πεφταστέρια από τον ουρανό και στέκω ακίνητη να με λούσουν προσδοκίες ελπίδες ιδέες όνειρα μπορώ θέλω ίσως φταίει που είμαι ένα εγκλωβισμένο παΐδι στο σώμα ενός ενήλικα ίσως φταίει η περίοδος των Χριστουγέννων μεγεθύνει απραγματοποίητα όνειρα, χαμένες ευκαιρίες ή λάθη του παρελθόντος Όλα αυτά που δεν τόλμησα πολλά τα ίσως αλλά όλα αυτά είμαι εγώ Όλα αυτά που ψάχνω στη ζωή, κρύβονται μέσα μου σε μένα σε σένα σε όλους μας ..Για την ακρίβεια περνάνε τα χρόνια στα οποία προχωράς τη ζωή σου, ερωτεύεσαι, αγαπάς, πονάς, χωρίζεις, ωριμάζεις, ξαναχωρίζεις και στο τέλος γυρνώντας από σκοτάδι σε σκοτάδι αναρωτιέσαι πώς τόσος πόνος και τόση ζωή πήγαν στην άβυσσο, όπως λέει και ο Σεφέρης για ένα πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη. Αφιερωμένο σε όλους εσάς -όπως εγώ- που κυλάνε χρόνια τώρα την πέτρα στον ανήφορο, τη βλέπουν πάλι να πέφτει και ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΑΥΤΑ συνεχίζουν»  κλείνω με το φίλο μου το Βιλχεμ Ραιχ στο βιβλίο του άκου ανθρωπάκο λέει «Εσύ μονάχα μπορείς να γίνεις ελευθερωτής του εαυτού σου!» καλή μας νύχτα με φαντάσματα η άνευ όπως επιθυμεί ο καθένας αφήστε τα να μας βγάλουν το παιδί από μέσα μας που κοροϊδεύει τη ζωή με Αγνότητα ή άγνοια; έτσι όπως τις αξίζει !! πάμε με τον υπέροχο Frank Sinatra ¨'My Way"




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured