ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

«New Year’s resolutions» Όχι Ευχαριστώ !!




Αυτό ήταν πάνε τα Χριστούγεννα  τέλος όπως περάσαμε περάσαμε άλλοι οικογενειακά άλλοι μοναχικά όπως και να τα περάσαμε πάει πέρασαν και τώρα είμαστε καθοδόν για την εκπνοή του χρόνου να φύγει να πάει στο καλό κάθε χρόνο έτσι λέω  και πάντα ελπίζω ότι ο νέος χρόνος θα είναι καλύτερος  αλλά ποτέ δεν είναι απλά είναι διαφορετικός με ότι συνεπάγεται αυτό .. Σε γενικές γραμμές, το 2015 ήταν μια χρονιά απόλυτου χάους τρέλας, έντασης και πάθους αλλά παράλληλα μια χρονιά, που όταν την κοιτάω σκέφτομαι… ΕΖΗΣΑ!!! κάθε χρόνο έκανα λίστες «Α Year’s resolutions» είναι πολύ της μόδας τελευταία. Τι είναι ακριβώς; Μα το να παίρνουμε αποφάσεις που συνήθως ποτέ δεν κρατάμε… από αυτές τις λίστες η  post it που κολλάς στο ψυγείο, στη ντουλάπα, στον καθρέφτη του μπάνιου, να τις  βλέπεις και ν’ αγχώνεσαι, να τις βλέπεις και να νιώθεις  ότι ανήκεις  στην πλειοψηφία των ψυχαναγκαστικών, Ξύπνησα μια μέρα  και από τότε , σταματήσω να κάνω λίστες από όπου πρέπει να σβήνω αυτά που έκανα σαν να είμαι προγραμματισμένη Εννοείται ότι τώρα αισθάνομαι καλύτερα  γιατί όσο και να προσπαθούσα δεν τα κατάφερνα δεν έκανα ότι είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ώσπου κάποια στιγμή τον έβαλα τιμωρία απέναντι σε ένα καθρέφτη , και λογαριαστήκαμε, «Αυτά είναι τα 
ελαττώματα μου» του λέω, «αυτά είναι τα προτερήματα σου» μου λέει. Συμφιλιωθήκαμε, αγαπηθήκαμε, γίναμε κολλητοί και αποχαιρέτησα μια και καλή τις ανασφάλειες μου από τότε, τις έστειλα κάπου στον αγύριστο  Γιατί να κάνεις λίστες επί των λιστών, γιατί να τον καταπιέζω γιατί  να κουβαλάω αυτό, το  βάρος; Γιατί να πιέζομαι με ένα χαρτάκι να μου λέει πρέπει να κόψεις το τσιγάρο πρέπει να χάσεις βάρος πρέπει πρέπει πρέπει.. Αει!! στο καλό δεν θέλω να ζω με πρέπει δεν θέλω να θέτω  σαν στόχο τα «πρέπει» αντί για τα «θέλω» μου αρέσω έτσι τρελή και αλλοπαρμένη και τώρα  απλά  ζω την κάθε μου ημέρα. Και όσον αφορά τους στόχους, έναν στόχο κάθε μήνα γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει και πως μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα. Κάποιες φορές, ότι είναι να γίνει θα γίνει! Έτσι απλά Αγαπώ  τον εαυτό μου και τον αποδέχομαι με τα θετικά και τα αρνητικά του γιατί αγαπάει την ζωή και όλες τις χαρές και λύπες που την συνοδεύουν Και  είναι τέλειο να διαφέρεις σε μία κοινωνία γεμάτη πρόβατα κι ας είσαι εσύ το μαύρο Δεν θέλω να χάσω τα όνειρα μου, ούτε την ηλικία μου το παιδί μέσα μου προσπαθώ να συμβαδίζουν όλα αρμονικά και Ναι!! Με αγαπάω για να αγαπηθώ, αλλά κυρίως για να μπορώ να αγαπήσω…

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured