ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Χο Χο Χο !! Έρχεται !! ο Αη Βασίλης ..


Ο Άγιος Βασίλης έρχεται είναι παραμονή Χριστουγέννων φορτώνει το έλκηθρο του, που το σέρνουν οκτώ τάρανδοι, με κάθε λογής παιχνίδια και αρχίζει το ταξίδι του. Γυρίζει όλο τον κόσμο, για να μοιράσει δώρα στα παιδιά, με ένα μαγικό τρόπο και μένει για πάντα χαραγμένος στην καρδιά και στη ψυχή μας. Αυτό που θυμάμαι από τη δική μου παιδική ηλικία είχα καταλάβει ότι η όλη ιστορία με τον Άγιο-Βασίλη είναι μια μεγάλη μούφα εκεί γύρω στο δημοτικό αλλά σαν παιδί μ'αρεσαν τα παραμύθια και ακόμα μ΄μ'αρέσουν αλλά anyway .. Θυμάμαι που στην πρώτη δημοτικού με είχε πάει η μάνα μου σε ένα παιχνιδαδικο που τάχα μου μοίραζε δώρα ο Άγιο-Βασίλης. Εκτός από το γεγονός ότι έβλεπα τα Χριστούγεννα πολλούς Άγιο-Βασίληδες εκεί γύρω να σουλατσάρουν  στους δρόμους(τι στο καλό, υποτίθεται ότι είναι ένας σκεφτόμουν Και μάλιστα τότε δεν είχε ανακαλυφθεί ακόμα η κλωνοποίηση) Εε...μόλις είδα στο εμπορικό κέντρο πίσω από την άσπρη γενειάδα του υποτιθέμενου Αγιο-Βασίλη να ξεπροβάλλει σκούρο γκρι μουστάκι...λέω καλά Εντάξει...μούφα είναι μάλλον Αν και γνώριζα την αλήθεια κυνηγούσα όλους τους Άι - βασίληδες απο πίσω προσπαθώντας να πιστέψω αν είναι πραγματικοί. Κι επειδή σαν παιδί ήμουν τρομερά ζωηρό και φασαριόζικο () θυμάμαι οτι η μάνα μου από τις αρχές Δεκέμβρη ακόμα μου έλεγε να είμαι φρόνιμη για να έρθει ο Άη Βασίλης να μου φέρει δώρο.Δεν ψάρωνα όμως..Όταν τελικά συνηδητοποιησα οτι Αη Βασίλης δεν υπάρχει δεν ένιωσα να μου γκρεμίζεται κάποιος μαγικός,παραμυθένιος κόσμος. Αντίθετα τονώθηκε η ειλικρίνειά και ο ορθολογισμός μου. Δηλαδή απαιτούσα τα δώρα μου κατευθείαν από τους γονείς,θείους, παππούδες, γιαγιάδες κτλ και όχι από μεσάζοντες Θυμάμαι την αγαπημένη μου φράση, όχι μόνο τα Χριστούγεννα αλλά καθ'όλη τη διάρκεια του έτους.Μαμά θα μου πάρεις...Μαμά θα μου πάρεις...Μαμά θα μου πάρεις...Μέχρι που έφαγα μια ξεγυρισμένη μπούφλα και ησύχασα. Σαν τώρα τη θυμάμαι Σπλατς!!!! ....δεν πόνεσε πολύ, απλά ήταν ακουστική... . Κοντολογίς, δεν είναι ανάγκη να πείτε στα παιδάκια σας ότι ο άγιο-Βασίλης είναι κάλπικος. Θα το ανακαλύψουν σύντομα από μόνα τους. Αν δεν το έχουν ανακαλύψει ήδη.... να αφήνουμε τα παιδιά να ονειρεύονται τον μαγικό κόσμο, τις νεράιδες, τους αγγέλους, τα ιπτάμενα χαλιά, τον άγιο Βασίλη. Βασικά να τα αφήνουμε να πιστεύουν σε ό,τι θέλουν, για όσο θέλουν. Έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή από μόνα τους θα αρχίσουν να βάζουν την λογική και να ξεκαθαρίζουν τα "πιστεύω" τους. Κάπως έτσι δεν έγινε και με εμάς; 

˛. (´• ̮•)˛°    /.♫.♫\˛. ˛    Π____. * ˛*
.°( . • .) ˛°./• '♫ ' •\. ˛*./______/~\*. ˛*.。˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬
¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°••°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°••°*"˜¯`
★Merry Christmas and Happy New Year★

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured