ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μεγαλώνω μαμά !!



🎤🎺🎼★♫.,.♥♫.O.¸R.♥♫.¸¸G.♥♫.¸O★,🎻🎹🎷
Ναι μεγάλωσα  έμαθα  να Αποδέχομαι, ότι δεν μπορώ να αλλάξω  Ακούω, μα δεν βιάζομαι να τοποθετηθώ   Γνωρίζω και κράτω για μένα την άποψη μου ...; Ευχαριστώ, για όσα έχω στη ζωή μου και Προχωρώ με ψηλά το κεφάλι πάντα έτσι όπως με έμαθες μαμά  ...άξιες που μονό ο χρόνος φέρνει τώρα πια ξέρω όλα αυτά που για σένα ήταν δεδομένα τότε .. μου έλεγες να κυλάς με το ποτάμι τώρα κατάλαβα τι σημαίνει , Αποδέχομαι  τις αδυναμίες μου, χωρίς να συγκρίνω τον εαυτό μου με τους άλλους. Ο καθένας άλλωστε είναι μοναδικός... έμαθα  να Εκτιμώ την αξία της σιωπής και της ακρόασης... να  Ακούω τα μηνύματα του εαυτού μου, τα συναισθήματά μου, το σώμα μου τώρα πια είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου
 Μόνο μέσα από την ειλικρινή παραδοχή μπορώ να αλλάξω κάτι άσχημο πάνω μου. Δε φοβάμαι να παραδεχτώ τα λάθη μου.  Θυμάμαι μου έλεγες ότι αυτός που δεν κάνει λάθη είναι αυτός που δεν κάνει τίποτα! Ναι μαμά τώρα πια  ακούω τη διαίσθησή μου και αναλαμβάνω την ευθύνη για τη ζωή μου  μεγάλωσα μαμά  εσύ με έμαθες  να είμαι  ασφαλής με τον εαυτό μου, και να μην φοβάμαι να πω την αλήθεια και στους άλλους… Ναι  Επιμένω σε ένα στόχο που αξίζει. Ναι Δεσμεύομαι σε ανθρώπους που αξίζουν να είναι στη ζωή μου  και Ναι Έχω στο μυαλό μου ότι για να αποδώσει μια προσπάθεια καρπούς χρειάζεται χρόνο, αφοσίωση και επιμονή. Δεν θέλω να  κατακρίνω, γιατί ποτέ δεν έχω όλα τα δεδομένα. Και ναι Θυμάμαι πάντοτε ότι οι άνθρωποι αλλάζουν όπως άλλαξα και εγώ … και πάντα έχω στο μυαλό μου την κουβέντα σου μην κρίνεις  για να μην κριθείς ... Εκτιμώ  Τα καλά που έχω στη ζωή μου και δεν γκρινιάζω για κάποιο άπιαστο μελλοντικό όνειρο! Τώρα που δεν σε έχω ξέρω τίποτα δεν είναι δεδομένο και είμαι καθημερινά ευγνώμων για ότι έχω .. και κάπως έτσι μεγαλώνω μαμά  και  Ανακαλύπτω τις δυνάμεις μου; Ανθίζω γερνώ  ανοίγω το δρόμο και προσχωρώ ..Έτσι όπως με έμαθες να ..Ζω το τώρα, όχι την προσδοκία μαμά. Και έπαψα να ανησυχώ να είμαι ωραία, νέα κι ατυχής. Σ' Ευχαριστώ Μαμά για όλα αυτά.. Τα χρόνια που μεγάλωνες για μένα!!



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured