ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ελληνική αργκό -Δεν υπάρχει! σου λέω...

Η "αργκό" των νέων

Θυμάστε τον πατέρα στη διαφήμιση, που ακούει έντρομος την κόρη του να του μιλάει σε μια γλώσσα ακατάληπτη, στο τέλος να της λέει αμήχανα, «Στη μάνα σου το ‘πες;»; Το ύφος του ταλαίπωρου γονιού θα πρέπει να εμφανίζεται συχνά στις διμερείς επαφές των γενεών. Έτσι, όμως, μέσα από την αμηχανία των μεγαλύτερων για τις γλωσσικές μηχανορραφίες των μικρότερων, οι νέοι διαμορφώνουν τη δική τους ταυτότητα, δικτυώνονται και μας… τη λένε κιόλας! Ο,τι πρέπει, δηλαδή. Όχι ό,τι να ‘ναι…

«Πουτ δε κοτ ντάουν!» Φράση από διαφήμιση της NOVA που έγινε πολύ της μόδας πριν από τρία χρόνια. Χρησιμοποιείται χιουμοριστικά για να δηλώσει τον ψιλοβλάχο, ενώ αν την «γκουγκλάρετε» θα τη βρείτε και ως καταγγελτική φράση σε δεκάδες μπλογκ.

Γλωσσάρι νεανικής αργκώ

- «Το έκανα delete/format» ή «το φορμάρισα»: Από το format ενός σκληρού
δίσκου που χρησιμοποιείται για να σβήσει εντελώς τα δεδομένα του.
Χρησιμοποιείται για να δηλώσει ότι κάποιος θέλει να ξεχάσει τελείως κάποιο
δυσάρεστο γεγονός.

κι εγώ σ' αγαπώ- Είσαι ένα κουρέλι!!! Φέτος θα έπρεπε να τελειώνεις τη σχολή, κι εσύ δίνεις ακόμα μαθήματα του πρώτου έτους! Ντροπή σου. Και γυρνάς και τα ξημερώματα. Και κάθεσαι και δέκα ώρες στο  lap-top
- Κι εγώ σ' αγαπώ ρε μάνα, αλλά δεν σου κάνω τέτοιες σκηνές, με τη τσίμπλα στο μάτι!!!
Κάνε μου έναν καφέ και μετά βάρα...

Δεν υπάρχει! = Είναι απίστευτο, τρελό, καταπληκτικό. Το χρησιμοποιούμε και ως υπερθετικό για πρόσωπα: «Καλά, δεν υπάρχεις, μιλάμε!»

Πώς λέγεται ο πρόεδρος της ισπανικής ΔΕΗ; - Σαντιάγκο Κιλοβατόρες !

- Δεν παίζεσαι με τίποτα! Γιατί δεν ήρθες χθες που σου ζήτησα ρε;
- Κάτι θα μου έτυχε, δεν θυμάμαι.
- Ρε σου είπα ότι ήταν ανάγκη. Σε ήθελα για κάλυψη, για ξεκάρφωμα. Και με πούλησες! Μόνο την πάρτη σου κοιτάς! Παρτάκια, ε παρτάκια. Δεν θα μου ζητήσεις ρε μια φορά βοήθεια. Τ' αρ.. μου θα πάρεις. Αλλά πρέπει να στο ξεπληρώσω αυτό. Πού θα μου πας.
- Κι εγώ σ' αγαπώ.
- Άσε ρε τις αγάπες μωρή σουπιά, μη σε κάνω με σπανάκι

.- «Εχω κάψει τον σκληρό και θελω αναβαθμιση» ή «Κτύπησε ο σκληρός μου»: Από τον «σκληρό δίσκο» ενός υπολογιστή, που είναι και το πιο ευαίσθητο μηχανικό μέρος του. 
Χρησιμοποιείται για να δηλώσει αδυναμία εκπλήρωσης μιας δύσκολης εργασίας ή απώλεια μνήμης.

Sleep for us : σλίπ φοράς.

«Θα πήξεις παλιόψαρο. Τριάντα και σήμερα, και δεν την παλεύω καθόλου...». 

  - Τι παίχτηκε , ρε κολλητέ, στο πάρτι του Μάκη;
- Μούφα το πάρτι , αλλά είχε 2-3 πιπίνια που παίζανε.- Τελικά σου’ κατσε καμιά φάση;
- Ε, την έπεσα σ’ ένα, στη ψύχρα, αλλά μ’ έφτυσε και ξενέρωσα!
- Έφαγες ήττα μεγάλε! Και μετά;
- Μετά πλακώθηκα στα ξίδια κι έγινα γκολ…Εσύ δεν έσκασες μύτη, γιατί;
- Την είχα δει τη δουλειά ότι θα είναι κλάιν μάιν και την άραξα σπίτι 
να διαβάσω και λιγάκι γιατί έχω φάει πακέτο με αυτές τις εξετάσεις.
- Καλά ξηγήθηκες, άντε τσάγια τώρα. Πάω να φάω κάτι να στανιάρω.

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured