ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Πασχαλινά κουλουράκια

TicketNet - Tiger Lillies Freakshow Click Here



Υλικα

6 αβγά
400 γρ ζάχαρη
250ml κρέμα γάλακτος
6 κουταλάκια μπέικιν πάουντερ
2 κουταλάκια βανίλια άρωμα
250 γρ βούτυρο μαλακό
4 κουταλιές φυτίνη
1300-1400 γρ αλεύρι

Εκτελεση

Χτυπάμε τα ασπράδια μαρέγκα. Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος, τους κρόκους, τη ζάχαρη και το βούτυρο. Ρίχνουμε τη μπέικιν πάουντερ, τη φυτίνη και τη βανίλια και συνεχίζουμε το χτύπημα. Ρίχνουμε σιγά σιγά το αλεύρι και τη μαρέγκα και ανακατεύουμε. Ζυμώνουμε μέχρι να γίνει μια εύπλαστη ζύμη. Πλάθουμε σε διάφορα σχεδιάκια, τα πασχαλινά κουλουράκια μας. Αλείφουμε με αβγό χτυπημένο με 1 κουταλάκι νερό. Ψήνουμε στους 180β για 20 λεπτά περίπου, ανάλογα με το φούρνο.


TicketNet - Tiger Lillies Freakshow Click Here
θα φτιάξω και φέτος τα Πασχαλινά μου κουλουράκια! Ίσως να είναι νωρίς αλλά μια που έχω τη συνήθεια να τα μοιράζω, ήθελα να έχω το χρόνο να το κάνω! Πέρυσι είχα φτιάξει τα αγαπημένα κουλουράκια των παιδικών μου χρόνων, αυτά που πάντα έφτιαχνε η μαμά μου. Όποιος θέλει τα βλέπει εδώ! Οι δικοί μου όμως δε θέλουνε τα κουλουράκια με αμμωνία, έτσι τα τελευταία χρόνια φτιάχνω αυτά, που έχουν γίνει τα αγαπημένα  μου.
Το πρωτότυπο, νομίζω εγώ, είναι ίσως η κρέμα γάλακτος και η φυτίνη, που δεν ξέρω τι ακριβώς δίνει στα κουλουράκια, πάντως τα κάνει πολύ νόστιμα:))

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured