ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΙΛΕΣ ??









Ζητάω πολλά που θέλω μια φίλη????Δεν ισχυρίστηκα ότι δεν πληγώθηκα από φίλους... ούτε ότι δε διαλύθηκαν φίλιες που πίστευα οτι θα κρατούσαν για πάντα. είχα φίλες άλλα πάντα μου την έφερναν η με εκμεταλλευόντουσαν γιατί παραείμαι καλή και συγχωρώ..
ούτε ότι δεν ένιωσα ότι ενώ είχα προσφέρει τα πάντα , με πούλησαν.
ωστόσο, σκέφτομαι ότι έδωσα ό,τι έδωσα γιατί εγώ είχα ανάγκη να το δώσω και δε μου το ζήτησε κανείς.
οπότε, όπως και στον έρωτα, δεν έχει νόημα να κατηγορείς κάποιον γι αυτά που έδωσες εσύ ( γενικά μιλάω ), γιατί κατ"αρχάς δεν ξέρουμε αν τα θελε κιόλας ο άλλος. και είμαι άνθρωπος που νοιάζομαι βοηθάω δεν κρατάω κακίες πότε δεν λέω ψέμματα δεν κοροϊδεύω οτι έχω το λέω κατάμουτρα... δεν ξέρω τι φταίει!!!!
επίσης , όσο κράτησαν αυτές οι φίλιες με στήριξαν, ήταν σημαντικές στη Ζωή μου.
επειδή τέλειωσαν δεν θα αναιρέσω την αξία τους.
απλά έκαναν τον κύκλο τους και τέλειωσαν αφού όμως πρώτα διαμόρφωσαν εμένα και τη Ζωή μου με τον τρόπο τους 

Υπάρχουν βεβαία και οι φίλες.... φίδια
http://anemoscafe.blogspot.com/2012/04/blog-post_6594.html
Φίλος: 
Ο άνθρωπος που θα σε δεχτεί 100% όπως είσαι.Που θα μπορείς συνεχώς να είσαι ο εαυτός σου χωρίς να φοβάσαι ότι θα παρεξηγηθείς ή ότι θα σε κουτσομπόλεψει. Αυτός που θα μπορείς να του πεις τη γνώμη σου όταν βλέπεις ότι κάνει λάθος και δε θα θυμώσει μαζί σου ή δε θα πει ότι ζηλεύεις. Αυτός που όταν θα δει ότι κανείς λάθος, θα στο πει χωρίς να σου χαϊδέψει τα αυτιά.Δεν είναι σίγουρα αυτός που ενώ πιστεύει κάτι αρνητικό για σένα θα το πει σε όλους τους άλλους εκτός από σένα. Είναι επίσης αυτός που δε σου κρατάει μούτρα για χαζομάρες πχ γιατί δε με πήρες τηλέφωνο κι εμένα όταν κανόνισες με την τάδε φίλη σου. Αυτός που δε θα σε μειώνει επίτηδες μπροστά σε άλλους ή πίσω από την πλάτη σου για να φαίνεται αυτός γαματος. Αυτός που θα κάθεται να σε ακούει στα προβλήματά σου και δε θα θέλει μόνο να τον ακούς εσύ στα δικά του. Αυτός που θα είναι εκεί για σένα στα δύσκολα να σου κανει μια αγκαλιά. Αυτός ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΕΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ.
Αυτός που άμα κάνει λάθος θα έχει το θάρρος να παραδεχτεί το σφάλμα του και να πει συγνώμη. Αυτός που άμα κάνεις εσύ λάθος θα δεχτεί τη συγνώμη σου. Αυτός που δε θα σε έχει για ταρίφα/φίλο για κεράσματα/φίλο που θα με βγάλει στα In μπαράκια,
Θα μπορούσα να γράψω πολλά αλλά...,.Δε νομίζω ότι υπάρχει φιλιά πραγματική στις μέρες μας. Μάνο λυκοφιλίες και κυρίως μεταξύ γυναικών.Οι άντρες είναι πιο εντάξει στο θέμα φιλία μακράν......Πρέπει να βρω τη δύναμη να πιστέψω ξανά στη φιλία , το έχω ανάγκη
 
Δεν οδηγεί πουθενά. Ούτε επίσης πρέπει να στήσω τον εαυτό μου στον τοίχο και να πω εγώ φταίω, εγώ είμαι σκάρτη, δε με θέλει κανείς, δεν αξίζω.
Θα κάνω την αυτοκριτική μου νηφάλια,
Παρέες γενικά είναι ευκολο να βρεις. Πραγματικούς φίλους οπός προείπα είναι λίγο λαχείο. Γιαυτό καλύτερα να απολαμβάνεις μια ωραία παρέα εκείνη τη στιγμή χωρίς να περιμένεις απο κανέναν τίποτα, χωρίς να θεωρείς τον άλλο, τον παπά της ενορίας που θα του εξομολογηθείς κάθε σου πρόβλημα.
Υπάρχει γενικά η ανάγκη των ανθρώπων να έχουν τουλάχιστον ένα φίλο που να του τα λένε όλα.Ε ....από κει ξεκινάει συνήθως το κακό. Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι παρά ελάχιστα άτομα 100% (την οικογένεια μου και τον σύντροφο μου για να τα κάνω λιανά).
Και επίσης πρέπει να καταλάβω ότι είναι πρακτικώς αδύνατο να αρεσεις σε όλους.Δε χρειάζεται να το προσπαθώ.
Σε οποίον αρέσουμε που λέει και η Γαλανη.για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε



,



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured