ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Τ ι τραβατε κι εσεις οι Celebrities !!!!

    

Είδα στον ύπνο μου τη Jennifer Aniston - ήρθε κι έκατσε στο μαγαζί "ΑΝΕΜΟς" αφού δεν εiναι από τις αγαπημένες μου δεν ξέρω γιατί αυτή συγκεκριμένα όνειρο  είναι  δεν το ελέγχω....

¨ Είδα ότι ..έτρεχα έτρεχα έτρεχα να σερβίρω πολλά άτομα και όλοι φώναζαν

τα πιάτα τέλειωσαν τα πιρούνια και όλο και μαζευόταν άσχετος κόσμος απο το πουθενά  έβγαζαν φωτογραφίες και αυτή μοίραζε αυτόγραφα γελούσε και διασκέδαζε κι εγώ έτρεχα πανικόβλητη και όλο και κάτι ζήταγαν φερε ένα πιρούνι έχετε τασάκι ψωμάκι θα μας φερε τε ? greek salad ζήτησε η gennifer σουβλάκι και τζατζίκι που να τα βρω εγώ beach- bar είμαι σιγά μην ψήσω και σουβλάκια ...
Όλοι φώναζαν όλοι είχαν πέσει επάνω της όλοι σε ένα κλοιό ασφυκτικά γύρω της την άγγιζαν την τραβούσαν δεν μπορούσε να κουνηθεί από τη θέση της ήταν περικυκλωμένη από ενα πλήθος εξαγριωμένων ανθρώπων που όλοι κάτι ήθελαν από αυτή.
Αισθανόμουνα την πίεση της κι εγώ κοιτούσα από μακριά... κι αυτή βλέποντας με με το δίσκο στα χέρια να την κοιτάω ... είχε απλώσει το χέρι να την βοηθήσω και με κοιτούσε να την σώσω από το πλήθος γύρω της  άλλα τι να κάνω εγώ 
Ήθελα να είναι  στο μαγαζί άλλα τη λυπόμουν  με όλα αυτά που τραβάει και σκεφτόμουνα ότι ούτε μια φωτογραφία δεν έβγαλα μαζί της .

Ξύπνησα πανικόβλητη με την ανάσα μου λαχανιασμένη από το τρέξιμο .... ξύπνησα με μια ξηρή αίσθηση στο στόμα και ένα μούδιασμα σε όλο μου το κορμί κουρασμένη αισθανόμουν

ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝ

Τώρα που ήπια καφέ και το σκέφτομαι μάλλον έχω άγχος ,...
Τι να σου κάνει μια διασημότητα  στο μαγαζί αν δεν έχει κόσμο [ΤΟΥΡΙΣΜΟ]Το νησι .[Λεφτά πάντως δεν θυμάμαι να είδα στα χέρια μου].

Τέλος.. πάντων .. πρέπει να αλλάξω δουλειά αν και την αγαπώ πολύ  αυτή τη δουλειά εγώ είχα μια καλή σχέση με το κρεβάτι μου με αγαπάει κι εγώ το λατρεύω...δεν βγάζεις  που δεν βγάζεις  λεφτά από αυτή τη δουλειά μην χάσω και τον ύπνο μου???

ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΦΡΑΓΚΗ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!



  

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured