ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Respect!..στη Τασούλα.
















Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα απλό καθημερινό συμβάν ...
όπως αυτά που λέμε η ζωή συνεχίζεται ......μια μέρα μετά τις εκλογές μπήκα facebook να ενημερωθώ {Η ΓΥΝΑΙΚΑ}.......΄.
Το δευτεριάτικο facebook έβραζε. Άλλος έβριζε, άλλος χαιρόταν, άλλος προσπαθούσε να πετάξει εξυπνάδα, άλλος να κάνει τον προβληματισμένο, άλλος να δείξει ότι εκείνος «ήξερε». Όλοι πάντως, χωρίς εξαίρεση, στο ρυθμό της εκλογολογίας. Όλοι σίγουροι ότι η ζωή εξαρτάται από την επιλογή του «σοφού λαού».
Μέσα στην πρωινή τούρλα, η φίλη μου Ιωάννα μας αποπροσανατόλισε με τον πιο ευχάριστο τρόπο: «Συγχαρητήρια στην ξαδερφούλα μου Τασούλα για το υπέροχο κοριτσάκι που μόλις γέννησε!»

Κάπου σ’ ένα παράλληλο σύμπαν, η ξαδερφούλα η Τασούλα δεν είχε αγωνία για τον Τσίπρα και το Σαμαρά. Προφανώς δεν έμαθε καν ότι ο Μιχαλολιάκος ζήτησε να «εγέρθητι». Σίγουρα δεν είδε το νέο καστανό χρώμα μαλλιών της Τρέμη, ειδικό για βραδιά εκλογών, ούτε την πίκρα της Μιλένας. Η Τασούλα περίμενε το μωρό της!
Μου θύμισε τρεις γνωστές μου κοπέλες που εργάζονται σε κέντρο αισθητικής. Όποτε τις βλέπω, χρόνια τώρα, έχουν κάτι νέο να μου πουν: είτε για λόγο, είτε για αρραβώνα, είτε για γάμο ή κουμπαριά, είτε για εγκυμοσύνη και γεννητούρια. Στο ενδιάμεσο, ζουν όπως όλοι μας: με μειωμένο εισόδημα, εργασιακή ανασφάλεια και ανατροπή των κεκτημένων. Κι όμως, συνεχίζουν τη ζωή τους κανονικά, εκπληρώνοντας σχέδια και όνειρα, χωρίς γκρίνια, χωρίς καν να δείχνουν ότι κοπιάζουν

Ρώτησα τη μια από τις τρεις που είναι και πάλι έγκυος, εάν δυσκολεύτηκε να πάρει την απόφαση να κάνει κι άλλο παιδί. «Αστειεύεσαι;» με ρώτησε. «Καθόλου! Και δεν φοβάμαι καθόλου για το πως θα μεγαλώσει. Ένα πιάτο φαί, θα έχω να δώσω στα παιδιά μου. Από κει και πέρα, απλώς θα τα μεγαλώσω με όσο λιγότερα χρήματα γίνεται. Μπορώ να το κάνω!»

Τις θαυμάζω αυτές τις κοπέλες. Κινούνται ηλικιακά πάνω κάτω απ’ τα 30. Όποτε μιλάω μαζί τους συνειδητοποιώ ότι συνεχίζουν κανονικά τη ζωή τους, την ώρα 

που εμείς οι καμιά δεκαριά χρόνια μεγαλύτεροι την έχουμε βάλει τα τελευταία χρόνια στο pause περιμένοντας κι εγώ δεν ξέρω τι. Όσοι έκαναν παιδιά έκαναν, οι υπόλοιποι ούτε να το διανοηθούν πια. Όσοι παντρεύτηκαν παντρεύτηκαν, όσοι χώρισαν χώρισαν ενώ οι γνωριμίες και οι σχέσεις προχωρούν με μεγάλη δυσκολία. Στο δικό μου σύμπαν είναι αξιοζήλευτοι όσοι δεν έχουν παιδιά, άρα μπορούν (θεωρητικά) να ζήσουν μόνοι ψαρεύοντας για το υπόλοιπο της ζωής τους σε μια καλύβα στην άλλη άκρη της γης. Στο δικό μου σύμπαν οι άνθρωποι διστάζουν να κάνουν έστω και το ελάχιστο βήμα που θα τους δημιουργήσει επιπλέον υποχρεώσεις. Ως πότε; Κανείς μας δεν ξέρει..
Την ίδια ώρα, σε πάρα πολλά παράλληλα σύμπαντα, οι Τασούλες παντρεύονται και κάνουν παιδιά.
 Ευτυχώς. 
Τασούλες μου, ένα μεγάλο ....Respect  !..!..!  !

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured