ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ντίνα Κώνστα Η ασυμβίβαστη


ΝΤΕΝΗ ΜΑΡΚΟΡΑ

Η Ντίνα Κώνστα μιλά για τη ζωή της και για όλα αυτά που την καθόρισαν Ντίνα Κώνστα:«Δεν μετάνιωσα που δεν έκανα παιδιά και ο γάμος δεν μ’ αρέσει καθόλου»
Ντίνα Κώνστα είναι η απόδειξη ότι ο σεβασμός εμπνέεται και δεν επιβάλλεται. Το ίδιο και το ταλέντο ή μάλλον, κυρίως το ταλέντο γιατί αυτός ήταν ο λόγος που την ανακαλύψαμε και την αγαπήσαμε. Η κυρία Ντίνα Κώνστα δείχνει αναντικατάστατη, είτε είναι η Ντένη Μαρκορά στους "Δύο ξένους", είτε είναι η Σωτηρία Μπέλλου στον συγκλονιστικό μονόλογο
Βλέπετε τον εαυτό σας κάθε απόγευμα στους «Δύο ξένους»;Όχι δεν βλέπω γιατί εκείνη την ώρα κοιμάμαι. Δεν το αποφεύγω, απλά η ώρα είναι ακατάλληλη
.
Σας θλίβει το γεγονός ότι ο Νίκος Σεργιανόπουλος, ο τηλεοπτικός σας γιος, έφυγε με τόσο τραγικό τρόπο.Ένας πολύ βασικός λόγος που δεν θα ήθελα να δω το σίριαλ, ακόμη και αν ήταν άλλη ώρα, είναι αυτό. Είναι φοβερή υπενθύμιση.Για κάποιο λόγο η persona σας στου δύο ξένους, ήταν και είναι, τρομερά δημοφιλής στους gay; Το έχετε αντιληφθεί;
Ε, πώς; Φυσικά και το είχα αντιληφθεί. Πάντως δεν θεωρώ ότι ήμουν υπερβολική σαν τηλεοπτική persona. Έχω δει ανθρώπους που είναι πολύ πιο τραβηγμένοι απ το δικό μου ρόλο. Απ' το πώς στήνονται, πώς ντύνονται, πώς μιλούν, μέχρι και σεμνό θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου. Πολλοί gay έρχονταν και με έβλεπαν στο θέατρο πολύ πριν παίξω το ρόλο, δεν ήταν αυτό που τους τράβηξε. Πάντως τους αγαπώ πολύ, είναι χαριτωμένοι, είναι εστέτ, έχω πολλούς φίλους gay.

«Η Αριστερά είναι σε σύγχυση κι εμείς σε απόγνωση», τόνισε η Ντίνα Κώνστα σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Το Ποντίκι» και πρόσθεσε:

«Κοιτάξτε γύρω σας. Από τη μια υπάρχει κόσμος που πραγματικά υποφέρει και από την άλλη υπάρχουν κάποιοι ανεγκέφαλοι που πάνε και ψηφίζουν χωρίς να αντιλαμβάνονται “τις πταίει” για το χάλι μας σήμερα. Όλοι αυτοί τι θα ψηφίσουν; Με ποια κριτήρια; Και γιατί η απερίσκεπτη ψήφος τους να επηρεάσει τη δική μου ζωή; Γιατί να μου καταστρέφει τη χώρα μου; Γιατί μέσω αυτών να διαπομπευόμαστε όλοι στο εξωτερικό;».
Καταλήγοντας, η γνωστή ηθοποιός επισήμανε:
«Βέβαια, υπάρχουν και οι άλλοι, που όλα αυτά τα χρόνια είχαν ανοίξει αλισβερίσι με την εξουσία για να εξασφαλίσουν μια θεσούλα χωρίς να δουλεύουν, και τώρα το ίδιο θα συνεχίσουν να κάνουν. Η περίφημη αντιπαροχή της ψήφου.
Δεν καταπίνονται εύκολα αυτά».

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured