ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΛΛΗΜΑΤΑ




 

 
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ  ΠΟΥ ΟΛΕΣ  ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ 
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ


 

Διλλήματα μικρά και   μεγάλα…

1- Να κάνω  Τάτου  η όχι?

2-Μπορω να ζήσω χωρίς  αυτά τα πανάκριβα  παπούτσια.. η μερικοί μήνες φτωχιάς αξίζουν τελικά τον κόπο.

3-Να πω στην κολλητή μου τη Γνώμη   μου για το νέο της αγόρι ?

4-Ν’αφησω αυτόν τον νέο ερώτα να με παρασύρει ,η  να παραμείνω  καχύποπτη  λίγο ακόμα?

5-Να γίνω  όσο πιο ωραία  γίνεται απόψε μα κίνδυνο να νοιώσω  σύντομα πως όλο αυτό δεν έχει κανένα νόημα ,η να μείνω όπως είμαι  με κίνδυνο να ζηλεύω όλες τις άλλες ?

6- Να τον  πάρω  τηλέφωνο να του στείλω μήνυμα  να του κάνω mention  η τίποτα  από τα παραπάνω

7- Να πάω σήμερα   στο  γραφείο  η να πάρω  τα όρη άγρια βουνά και τους γιαλούς  και να πω ότι είμαι άρρωστη» ? {χμ !!! όχι πολύ μεγάλο δίλημμα…

8-Να κάνω  καβγά η να συνεχίσω να είμαι μουτρωμένη  μέχρι να καταλάβει.

9-Να πάω στο δεύτερο ραντεβού αποτριχωμένη  και με ασορτί  εσώρουχα η όχι ακόμα  ?

10-Να πάρω  τελικά  τη διαολεμένη απόφαση η να παραμένω διαρκώς σε δίλλημα ?

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured