ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΑΝΑ η social media


Το σερφάρισμα στο ίντερνετ είναι το αγαπημένο μου χόμπι

Σαν μητερα κι εγω έμαθα να σερφάρω στο ιντερνετ πριν μερικά χρόνια ...

Το ποντίκι στην αρχή το σήκωνα απο το τραπέζι και πήγαινα να το ακουμπήσω απευθείας στην οθόνη για να κάνει..κλίκ
Για να πατήσω το enter το έψαχνα απεγνωσμένα στην οθόνη!

Για να μπορω δε να γράφω στα Ελληνικά, έφτιαξα μικρά αυτοκόλλητα με το ελληνικό αλφάβητο και τα κόλλησα στο πληκτρολόγιο που ήταν λατινικό!

Μέσα σε λίγες πάντως ημέρες με πολυ επιμονη και υπομονη κατάλαβα την λογική του υπολογιστή και του ίντερνετ και έπαιζα πλέον στα δάχτυλα τον messenger, το skype και το gmail.

Τα πρωινά δε, διάβαζα με ενθουσιασμό την εφημερίδα online κι εγώ φούσκωνα από περηφάνια γιατι ημουν η σούπερ μαμά!

Ετσι λοιπον απεκτησα,Facebook,Twite,skype,messenger,blog (Μαμά μπλόγκερ)

Το πρωτο που εκανα ηταν να κανω ant σε ολα τα Social Media την κορη μου φυσικα αντεδρασε καταπατουσα την ελευθερια της  βλεπεις...

το πρωτο που μου ειπε..γιατι δεν παιζεις καμια μπιριμπα ρε μανα ανοιξε κανα φυλλο να φαμε καμια πιτα...γιατι δεν εισαι και εσυ σαν τις αλλες παραδοσιακες μανουλες ?

Ακου παιδακι μου (Αυστηρα) 
Επειδή είμαι άνθρωπος που αγαπώ την επικοινωνία μεσω social media δεν σημαινει οτι θα ασχολουμε συνεχεια μαζι σου εγω ηθελα ν¨αλαξω αυτο που ηταν η μανα μου οχι να γινω σαν αυτη το ιδιο θα κανεις και εσυ στα παιδια σου..βομβαρδισμένο σπίτι,oxi αναμαλλιασμένα παιδιά,oxi σύζυγος στα πρόθυρα νευρικής κρίσης oxi και φαι εχεις και το σπιτι ειναι OK ολα tsek.
Εγω το μονο που θελω ειναι να σου γράφω κανένα tweet κι εσυ δεν θα μου απαντάς το ξερω. Ή άιντε το πολύ-πολύ να μου κάνεις κανένα favorite (Retweet ούτε στον ύπνο μου…:p)

Θα σου ποστάρω τραγουδάκι για “Καλημέρα” στο εξελιγμένο timeline της στο Facebook και άιντε, να μου κάνεις κανένα like πού και πού, για να μην γκρινιάζω.

Θα δημιουργώ και event, για να σου θυμίζω ότι σε περιμένουμε να έρθεις για φαγητό Κυριακή μεσημέρι.

Επίσης θα έχω ανοιχτό συνέχεια (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) το chat! Για να μιλάμε, όποτε το έχεις ανάγκη! Και εννοείται, ότι όλο και κάπου θα αρπαχτούμε, οπότε θα σου λεω και την ατάκα (στανταράκι)Δεν θα ρθεις στο σπιτι θα σε κανονισω εγω !!!!!

Αντε τελειωνε και καλύτερα να δίνεις αναφορά σε τακτά διαστήματα γιατι την επόμενη φορά θα σε βάλω στο "amber alert"!
ΤΕΛΟΣ
Κλασσική παραδοσιακή μάνα! εγω ειμαι αυτη δεν υπαρχει "Μοντερνα και Παραδοσιακη "ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ
Φυσικά και όλα αυτά τα λέω, όχι γιατί θα νιώθω την ανάγκη να την παρακολουθώ....θεωρώ πολύ σημαντική την ιδιωτικότητά της και τη σεβομαι αυτό που θέλω είναι να κερδίσω την εμπιστοσύνη της, έτσι ώστε να ξέρει ότι η μαμά θα είναι πάντα εκεί, για να τη στηρίζει .

Η φυσική παρουσία και αγκαλιά δεν αντικαθίστανται με τίποτα.Συμφωνω...

Απλά αναφέρομαι σε εκείνο το κομμάτι, που θέλεις να πάρεις λίγη από τη γλύκα του παιδιού σου, όταν είναι μακριά και σκέφτεσαι διάφορα.

Και βέβαια μιλάω για τότε που θα είναι πάνω από 18,

Εμ…Ισως να με έχει επιβεβαιώσει ως φίλη,ωσ  έτσι;


Ποτέ δεν ξέρεις!!!!!Μπορεί να είμαι μοντέρνα, αλλά μέσα μου η παραδοσιακή μάνα ζει και βασιλεύει.

Θέλω να πω, είναι δύσκολη δουλειά να είσαι μητέρα. Είναι μπερδεμένο. Κι όπως μου έλεγε η μαμά μου "όταν θα γίνεις μάνα, θα με καταλάβεις".


 ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ

 

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured