ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

You've Got Mail-------


Εκεί που  χάζευα  στον υπολογιστή και έβλεπα που και που τηλεόραση και ..εκεί που έβριζα την τύχη μου, ήρθε η φλασιά:.
You've Got Mail

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ 


Χριστουγεννιάτικες προσφορές
Επιτέλους τα Χριστούγεννα πλησιάζουν. Όλοι περιμένουμε εναγωνίως αυτές τις μέρες για να ξεκλέψουμε χρόνο και να καταφέρουμε να κάνουμε κάποια κοντινή ή μακρινή απόδραση. Η ερώτηση είναι Ελλάδα ή εξωτερικό? Εμείς σας προτείνουμε και τα δύο !Επωφεληθείτε από τις χαμηλότερες τιμές που εξασφαλίζουμε για εσάς στους πελάτες μας διαμονή και καταλύματα, το φαγητό, τη διασκέδαση, τις αγορές, τις υπηρεσίες.

Πάλι Χριστούγεννα;....ψυχοπλακωθηκα 
Προσωπικά,όπως και οι περισσότεροι Έλληνες,είμαι σαν τις γαλοπούλες.
Μέχρι τα Χριστούγεννα τη βγάζω δεν τη βγάζω......
Τώρα για διακοπές , εύχομαι να μην είναι του ηλεκτρικού,του νερού, του τηλεφώνου..... Άντε κοιμησου σκέφτηκα...
Όνειρα γλυκά και σκεπάσου καλά! Ο καιρός ψύχρανε....
Δεν γνωρίζω αν νιώθετε τα ίδια. Ενώ έρχονται Χριστούγεννα…

Άλλες χρονιές τέτοια εποχή έψαχνα με λαχτάρα ταξιδιωτικά φυλλάδια για χριστουγεννιάτικες διακοπές  είχα  κανονίσει - εδώ και μήνες - να ζήσω τα Χριστούγεννα π.χ. στην ΑΥΣΤΡΙΑ. Να κάνεις βόλτες στη στολισμένη και φωτισμένη  Stephansplatz στον Kαθεδρικό Ναός του Αγίου Στεφάνου
, να περπατήσεις  στo Ανάκτορο του Σένμπρουν  να γλυκαθούν τα αυτιά μου με ένα κονσέρτο κλασσικής μουσικής ή μία παράσταση στην Κρατική Όπερα να πιεις υπέροχο καφέ και κέικ σοκολάτας με μαρμελάδα βερίκοκο (Sacher torte)
να χαζέψω στην Χριστουγεννιάτικη  Πλατεία της Αγοράς, την Marketplace, στο δυτικό σημείο της πόλης. Να πεταχτώ να δω το το Ίνσμπουργκ και το Λιτζ, και το Σάλτσμπουργκ (Salzburg) εδώ δίπλα δηλαδή
 Αλλά δεν μπορώ. Το προσωπικό σου ταμείο είναι μείον, επικρατούν πολικές θερμοκρασίες στο πορτοφόλι μου 
Στο μόνο δρόμο που μπορώ να περπατήσω για τα Χριστούγεννα είναι η Ερμού Άντε και στο χωριό μου στο πεζόδρομο Αμαλιάδας 
Αχ πόσο μου έλειψαν ολα αυτά

Για όλα φταίει (και) αυτή η παλιοδόση το παλιοπετραιλεο η παλιοΔεη η παλιοκαρτα ...ψυχραιμία εδώ ένα ολόκληρο  έθνος παλεύει σε αγώνα Νοκ-άουτ με τους δοσατζήδες  του, για «τη λήψη μιας συνολικής απόφασης για το ελληνικό χρέος, κυρίες και κύριοι».
 Οι λέξεις σκάνε στις ειδήσεις των 8 σαν μελομακάρονα χωρίς σιρόπι, οι κουραμπιέδες μπορούν να περιμένουν. Τώρα, ξεφουρνίζουμε «λύσεις-πακέτο για να καταστεί το ελληνικό χρέος βιώσιμο». Κι ενώ «αναζητείται συμβιβασμός μεταξύ Βερολίνου και Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου», και εγώ  αναζητώ λεφτά για να τη βγάλω  και φέτος τα Χριστούγεννα Ντροπή μου . 
Επειδή σε έναν, περίπου, μήνα, θα έχουμε Χριστούγεννα? Ντροπή μου.
Ολόκληρο κράτος αιμορραγεί αφού είπανε.... 'Μαζί τα φάγαμε " Εγώ πήγαινα Αυστρία με το χριστουγεννιάτικο δώρο  από τη δουλειά μου και αυτοί τα έβγαζαν σε καταθέσεις στο εξωτερικό.. Άρα...
Ω! Τι μου θύμισες απόψε! κινητό μου...ΔιακοπέςΦέτος, μακάρι να κάνω λάθος, αλλά τα κάλαντα, η γαλοπούλα, τα φωτάκια που αναβοσβήνουν, τα Χριστούγεννα ,λειψά, κολοβά, πώς το λένε;  
Φέτος  μακάρι να κάνω λάθος, αλλά δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει πολύς κόσμος να περπατήσει στα μαγαζιά  να ξεχειλίζουν  μέσα από τις τσάντες δώρων, τα ψώνια   αμπαλαρισμένα με γκι.
Εγώ, πάλι, δυσκολεύομαι να μπω σε χριστουγεννιάτικο κλίμα. Γιατί πώς να μπεις σε χριστουγεννιάτικο κλίμα όταν ξέρεις ότι φέτος μπορεί να μην πάρεις κανένα δώρο Χριστουγέννων; Και όταν ξέρεις ότι μάλλον δεν θα μπορέσεις να κάνεις και σε κανέναν δώρο; Ή όταν περνάς έξω από στολισμένες βιτρίνες μαγαζιών και ξέρεις ότι δεν έχεις λεφτά στην τσέπη σου για να αγοράσεις τίποτα; Ή όταν περνάς έξω από άδεια, κλειστά μαγαζιά και σκέφτεσαι ότι η οικογένεια του (πρώην) μαγαζάτορα πιθανότατα θα περάσει πολύ χειρότερα Χριστούγεννα από σένα;
Τα φετινά Χριστούγεννα πιστεύω ότι από τώρα έχουν πληγωθεί, αιμορραγούν και ψυχορραγούν για την οικονομική κρίση που δεν έχει αφήσει τίποτε όρθιο, σαν μια χιονοστιβάδα μαζικών περικοπών, μειώσεων σε μισθούς και συντάξεις.
Εντάξει, πείτε με υπερβολική, πείτε μου ότι - ίσως - να είναι ακόμη πολύ νωρίς για όλα αυτά, αλλά τα Χριστούγεννα έρχονται, στο δρόμο είναι - ίσως - κι άλλες δυσάρεστες ειδήσεις που μπορεί να μας βρουν καταμεσής του δρόμου και θα αφορούν τη χώρα και την καθημερινότητά μας.



Καλά Χριστούγεννα, φίλοι μου, και να θυμάσαι: Αν οι “τρεις μάγοι” ήταν όντως μάγοι, δε θα χρειαζόντουσαν ένα χαζό αστέρι να τους οδηγήσει στον προορισμό τους. Ενω αντίθετα Εμείς οι ελληνες δεν έχουμε κανέναν να μας οδηγήσει έξω από την κρίση...



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured