ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΕΥΧΈΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΒΑΛΕΝΤΊΝΟΥ



Ο Βαλεντίνος έρχεται, ετοιμαστείτε αναλόγως...
Ευχές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Ευχές για ερωτευμένους για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνο
Ευχές για παντρεμένους για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Ευχές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για αυτούς που θέλουν να στείλουν στον σύντροφό τους ένα γλυκό και ερωτικό μήνυμα, δείχνοντάς του πως ο έρωτας είναι αυτός που γεμίζει την ζωή δίνοντάς της νόημα…

Όταν στα μάτια με κοιτάς σαν καραμέλα λιώνω
κι” όταν στα χείλη με φιλάς διώχνεις τον κάθε πόνο.
Εύχομαι ο έρωτας αυτός για πάντα να κρατήσει
και η δύναμή του να απλωθεί σ” ανατολή και δύση.

Σήμερα αγαπούλα μου τ” Αγίου Βαλεντίνου
μια κατακόκκινη καρδιά στα χέρια σου σ” αφήνω.
Μια καρδιά που πάντοτε για σένα θα χτυπάει
κι” όλες τις άσχημες στιγμές μακριά θα της θα σκορπάει.

14 Φλεβάρη ας γιορτάσουμε και εμείς
την αγάπη μου για σένα δεν αμφισβητεί κανείς.
Κάθε χρόνο τέτοια μέρα πάντα ανοίγουν οι ουρανοί
κ” αστερόσκονη σκορπάνε για ευτυχία παντοτινή

Θαρρώ γιορτάζουν σήμερα όλοι οι ερωτευμένοι,
με κόκκινα τριαντάφυλλα οι δρόμοι στολισμένοι.
Έτσι και εγώ σου ετοίμασα ένα μικρό δωράκι,
Μα άδικα έψαξα να βρώ το ιδανικό κουτάκι
Όλοι λοξά με κοίταζαν και έλεγαν μ” ειρωνία,
πως δεν χωράει σε κουτί η αληθινή ευτυχία.
Γι” αυτό και εγώ ατύλιχτη στην δίνω απ” την καρδιά μου,
να σου κρατάει συντροφιά μαζί με τ” όνειρά μου.

Του βαλεντίνου την γιορτή
μαζί σου θα περάσω
και θα εύχομαι από καρδιάς
κοντά σου να γεράσω.

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured