ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Γιατί οι άντρες δεν φλερτάρουν πια ?













Εδώ και πολλές μέρες τριγυρνάνε στο μυαλό μου τα παράπονα των φιλενάδων μου -των αδέσμευτων κυρίως- οτι οι άντρες πια δεν φλερτάρουν και διστάζουν να κάνουν το πρώτο βήμα...Σαν να μας φοβούνται, σαν να έχουν απογοητευτεί όπως και εμείς...Δυστυχώς είναι σημάδι των καιρών.
Έχει χαθεί η επικοινωνία, η απλή έστω. Υπάρχει ο φόβος της απόρριψης όσον αφορά τους άντρες. Από την άλλη, έχει αλλάξει αισθητά η γυναίκα. Και δεν θεωρώ ότι έχει αλλάξει απαραίτητα προς το καλύτερο...αυτό που φταίει ίσως είναι η καριέρα, η δουλειά. Πλέον η γυναίκα μπορεί (τουλάχιστον μεγάλος αριθμός γυναικών) να σταθεί μόνη της στα πόδια της...Έχει γίνει πιο επιλεκτική.
Αυτό το θεωρώ θετικό...
Αρνητικό θεωρώ ότι το έχει πάρει τελείως επάνω της (να μην πω καβαλήσει το καλάμι, γιατί μπορεί και να παρεξηγηθώ ως γυναίκα), ότι όλα μπορεί να τα κάνει μόνη της, δεν έχει ανάγκη τον εκάστοτε άντρα και καλύτερα να διεκδικεί εκείνη, παρά να την διαλέγουμε ως σκλάβα στο παζάρι...
Θεωρώ επίσης λάθος ότι έχουν αλλάξει οι ρόλοι... Δεν μου αρέσει όταν βλέπω γυναίκα να κυνηγάει άντρα και ο άντρας να κάθεται ως θύμα και να περιμένει να του την πέσουν. ΄

Κάτι δεν μου πάει καλά σ'αυτή τη περίπτωση....
Φλερτ? : Κάποιοι έχουν πολλή δουλεία, άλλοι δεν έχουν λεφτά, άλλοι είχαν 50 ερωτικές απογοητεύσεις. άλλοι φοβούνται να δεσμευτούν και άλλοι  απλά βαριούνται που ζούνε. Και όταν λέω ότι φοβούνται τη δέσμευση δεν εννοώ το γάμο να κάνεις μια νορμάλ σχέση ρε παιδί μου... άντε και εγώ σου λέω να μην την κάνεις τη σχέση τελικά λίγο παιχνίδι δε βλάπτει ούτε αυτό είναι διατεθειμένοι να το κάνουν.Κι άμα αυτός που σε ενδιαφέρει είναι και τίποτε φιλόδοξους take the egg and give it a haircut - παρτο αυγό και κούρευτο- να τελειώσει το διδακτορικό του, το μεταπτυχιακό του την ειδικότητα του να βρει δουλειά γιατί χωρίς λεφτά χαβαλές δε γίνεται :P ααααααααα μετά να φλερτάρω να κάνω μια σχέση :( ωχ μα πως να το κάνω αφού τώρα πια έχω ξεχάσει πως γίνεται : δηλαδή :( ανοίγουμε τα δερμάτινα τα filofax και αρχίζουμε...
Εγώ μπορώ στις 12 Μαρτίου μεταξύ 12 και 2 μ.μ. στο σπίτι μου...Εσύ?
Α εγώ δεν μπορώ τότε... μπορώ όμως στις 15 Ιουνίου μεταξύ 4 και 6 μ.μ.
Σπίτι μου ή σπίτι σου? Να το κλείσω το ραντεβού στο filofax, γιατί αύριο μπορεί να μην υπάρχει το κενό!
Οι Άντρες για να πλησιάσουν πρώτοι γυναίκα δυστυχώς θα πρέπει να 'σπάσουνε' το κεφάλι τους για να πούνε κάτι πρωτότυπο,διότι ακούω Ελληνίδες να λένε 'δε δεχόμαστε ατάκες του στυλ' είσαι όμορφη,μου αρέσεις  κτλ.Δηλαδή τί άλλο να σας πούνε;Φλερτ υποτίθεται πως είναι.,Εκτός βέβαια αν αρκεί να βγάλουν στο τραπέζι τα κλειδιά της πόρσε και τότε όλα να απλοποιηθούν.
Έχω και Πόρσε πάμε μια βόλτα ?,,,,,
Ρε... αϊ σιχτίρ !! κάτι τέτοια ακούω και τρώω τις κοτσίδες μου

Αρα τελικά η εποχή τι προστάζει? Να δουλεύει η γυναίκα γιατί έχει απελευθερωθεί πλήρως και είναι ανεξάρτητη και ο άντρας να βάλει πλάτη και να μαγειρεύει στο σπίτι? Να κυνηγάει η γυναίκα τον άντρα και μήπως να του κάνει και πρόταση γάμου στο τέλος? Γιατί κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ πλέον ότι οι γυναίκες έχουν καβαλήσει το καλάμι αλλά και οι άντρες έχουν χάσει όχι μόνο το ρόλο τους αλλά άρχισαν και να τον παραμελούν.

Τελικά είναι οι σχέσεις δύσκολες στην εποχή μας ? ζούμε σε μία εποχή που σχεδόν τα πάντα έχουν ισοπεδωθεί, όπου κυριαρχεί το ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε και που οι παράλληλες σχέσεις κάνουν πραγματικά θραύση....
Συμπέρασμα..
Σήμερα τα πράγματα έχουν λίγο αλλάξει....η γυναίκα προσπάθησε να κατοχυρώσει την ισότητα της προς τον άντρα φτάνοντας στο σημείο να χάνει ακόμα και τη θηλυκότητα της προκειμένου να το πετύχει αυτό.Απ την άλλη ο άντρας το είδε αυτό σαν μια απειλή και έτσι άρχισε να γεννιέται μια επιφύλαξη απέναντι στον θηλυκό έτερον ήμισυ του....πράγμα που σημαίνει και ευνουχισμό της αρρενωπότητας του (αφού έπαψε πλέον να είναι κυνηγός).,
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ...άρα αυτό που κυνηγούμε σαν τρελοί και οι δυο είναι η ασφάλεια μας,να νιώσουμε επάρκεια γι αυτό που είμαστε δηλαδή
Αυτό σημαίνει ότι το σημαντικό δεν είναι το αγόρι να κατακτήσει το κορίτσι και το κορίτσι 


να σαγηνευτεί απ το αγόρι...όσο να κατακτηθεί ο άνθρωπος απ τον άνθρωπο...γιατί και οι δυο είμαστε εξισωμένοι  στην ανασφάλεια....
Αφήστε για λίγο τον ψυχολόγο  που  μέσα σας...να παρατηρήσει πως εκφράζεται αυτή που σας κινητοποιεί το ενδιαφέρον...πως κοιτάει,τι λέει ,πως κινείται...τα πάντα.

Αυτά καθρεφτίζουν το τι νιώθει.....ποιά είναι...και φυσικά το τι θέλει.
ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured