ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ξέμεινες μόνος στο σπίτι σαββατόβραδο..??


Θα κάτσω σπίτι; ..Η ΣΠΙΤΟΓΑΤΑ !!!!

Το ΑΝΕΜΟΣ θα σε βοηθήσει να αγαπήσεις το σπιτικό Σάββατο.

Κοίτα άμα Σαββατόβραδο είσαι μόνος σου μπορείς να μετατρέψεις το σπίτι σου σε αυτοσχέδιο μπουζουκαδικο η ροκαδικο ανάλογα με το τι τύπος είσαι..

 Για το πρώτο θα ντυθείς κυριλέ με sexy μίνι δεκαποντο κτλ, 
Θα βάλεις κι ένα γαρύφαλλο στο αυτί και πονηρία στο μάτι, θα βάλεις Παντελίδη και Καρά να χτυπηθείς  στα πατώματα, αγόρασε και 2 πιάτα γαρύφαλλα βάλε ένα ξηροκαρπι ..Absolut με πάγο και μια φέτα λεμόνι η Dewar's σε κοντό ποτήρι με πάγο και άρχισε να χορεύεις τσιφτετέλι  να πετάς λουλούδια στον εαυτό σου.. 
 Ε, και μη μου πείτε ότι δεν έχετε χτυπηθεί στα πατώματα ποτέ γιατί δε θα σας πιστέψω!!! κάψιμο κανονικό.....
Αν πάλι είσαι της δεύτερης κατηγόριας, ντύσου όσο πιο grunge  anarchy μπορείς, κρέμασε καρφιά ξυράφια νεκροκεφαλες κτλ, βάλε να παίζει κάτι καφρικο, running wild, slayer ξέρω γω, σβήσε όλα τα φώτα, κανε headbanging και ούρλιαζε παράλληλα με το τραγούδι και μια χαρά θα περάσεις είτε στη μια περίπτωση είτε στην άλλη!!! Για όλα υπάρχει λύση μην σκάτε!! 
Και εδώ ο ύμνος για όλους τους Μοναχικοί-κες, ξενύχτηδ(σ)ες  
Εγώ, οι δίσκοι μου και το ουίσκι μου που μέσα θέλω να πνιγώ. Εγώ κι η τρέλα μου το πήγαινε έλα μου φαντάσματα να κυνηγώ. Παιδί της νύχτας είμ' εγώ ...

                                                    Φωτιά στα Σαββατόβραδα !!!    


Το να κάνεις ό,τι σου αρέσει είναι ελευθερία. Το να σου αρέσει ό,τι κάνεις είναι ευτυχία.....Αν είχα να διαλέξω σε μέρα η νύχτα χωρίς δεύτερη σκέψη διαλέγω νύχτα.πάντα η νύχτα έχει κάτι το !!!!διαφορετικό...έχει μια μαγεία που δεν έχει η μέρα..και μόνο το ότι υπάρχει σκοτάδι,και δεν μπορείς να δεις..σε αναγκάζει να έχεις αυξημένες ολες της αισθήσεις σου..πιστεύω ότι το βράδυ γι αυτό είχε πάντα μια μαγεία...
Λόγω του σκοταδιού,που έκρυβε πράγματα...είτε καλά είναι είτε κακά.
Η νύχτα από την άλλη, έχει την ανομία της....είναι γοητευτική
Όμορφη νύχτα σας εύχομαι μόνοι η με παρέα ...
~~~~~~~~~~~~~
Θέλει κέφι η Ζωή!
ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured