ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Να μην Κολαστώ Μέρες που Είναι !!!


Image

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ..η κόλαση τι ακριβώς είναι;Τόπος αναψυχής;

-Γιατί όχι μόνο δε νήστεψα τη μεγαλοβδόμαδο...αλλά μισή ώρα πριν την ανάσταση έφαγα ένα πιάτο μαγειρίτσα και την Μ,Παρασκευή έφαγα όλο το τσουρέκι και έσκασα. Για αυτό μου το αμάρτημα πρέπει να εξομολογηθώ ??....
-Γιατί είμαι ανύπαντρη κι έχω κάνει sex..ντρέπομαι....
-Γιατί βρίζω ασύστολα..Ε!!με προκαλούν...
-Γιατί δεν αφήνω τους κούρδους να μου καθαρίζουν τα τζάμια στα φανάρια !!!
-Γιατί όταν είμαι αδιάθετη φιλάω τις εικόνες να νοιώθω τύψεις ??
-Γιατί θέλω να πάω στο θέατρο με τους τσίτσιδους να δω τα τσουτσούνια τους!!!
-Γιατί Στις εκκλησίες πάω μόνο για κοινωνικά events και για να δω λίγο τις τοιχογραφίες..με ηρεμεί πειράζει ??
-Γιατί Δεν έχω εξομολογηθεί ποτέ, ούτε καν θέλω να το κάνω. θα καώ στα καζάνια τις κόλασης η θα πατάω στις πλάτες των παπάδων εκεί..
Ελπίζω τουλάχιστον ο καλός θεούλης να με στείλει στην ελληνική κόλαση...μια και τα καζάνια δουλεύουν υπερωρίες ...Ο Βεελζεβούλ τα χει παίξει και τσακώνεται όλη μέρα με τον Άγιο Πέτρο για τα φυντάνια που του στέλνει από την Ελλάδα!!..Αμαρτία λοιπό και βουρ για την κόλαση...Αυτό είναι Πνευματική τρομοκρατία....Να θες να πλησιάσει τον Θεό και να σε τρομοκρατούν...Πως γίνεται να φτάσεις τον Θεό με τρομοκρατία;..Είπα να μην κολαστώ μέρες που είναι ..αλλά και να θέλεις αγιάσεις δεν σε αφήνουν οι Διάβολοι!!!
Υπάρχει τελικά αυτή η κόλαση με βασανιστήρια και φωτιές ή απλώς είναι ένας μύθος που τον κατασκεύασαν αυτοί που ζηλεύουν αυτούς που γεύονται τη Ζωή σαν αμαρτωλή σοκολάτα με φράουλες(όχι μανωλαδας)...και σαντιγί!!  
Μήπως Αυτό τελικά θέλουν οι αμαρτωλοί..την ΑΜΑΡΤΙΑ...
Γιατί να υπάρχει  η κόλαση και γιατί ο Θεός στέλνει κάποιους εκεί;Η Βίβλος μας λέει ότι ο Θεός «ετοίμασε» τη κόλαση για τον διάβολο και τους πιεσμένους αγγέλους μετά την εξέγερση τους εναντίον Του (Ματθαίος 25:41). Αυτοί που αρνούνται την προσφορά της Θείας χάρης θα υποφέρουν στον ίδιο αιώνιο προορισμό του διαβόλου και των πεσμένων αγγέλων.
- Γιατί είναι η κόλαση απαραίτητη;
Στην πιο συνήθη εκδοχή η κόλαση μας λένε είναι ένας φρικτός τόπος βασάνου όπου οι αμαρτωλοί που δεν μετανόησαν καίγονται ζωντανοί μέρα και νύχτα χωρίς παύση στους αιώνες των αιώνων... Αμήν
Όπως καταλαβαίνεται έχω κλείσει και εγώ πρώτο καζάνι πίστα στην κόλαση.............

Ελάτε να κάνουμε παρέα...ελπίζω να είμαστε σε διπλανά καζάνια...να τα λέμε................

ΑΝΕΜΟΣ

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλους τους Αμαρτωλούς....

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured