ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Νηστεία… κάνει καλό;




Ξεκίνησε η Μεγάλη Εβδομάδα, Μία ανάσα είμαστε από την αρχή της Εβδομάδας των Παθών, λίγο πριν το καθημερινό μας τραπέζι γίνει αυστηρά νηστίσιμο ....

 ~~~~~~~~~~~~~~~






Νηστεία~~~~~~~
Ποιοί από σας θα την τηρήσουν; Αν ναι, σε ποιόν βαθμό θα νηστέψετε, θα κάνετε κανονική νηστεία χωρίς ελαιόλαδο και αλκοόλ, ή τη light που περιλαμβάνει ουζάκια στις πλατείες με καλαμαροχτάποδα, ή θα τρώτε ψάρι και θα λέτε Νηστεύω από κρέας, ή γενικώς δεν θα το κρατήσετε;
Νηστεία~~~~~~~
Πολλοί νηστεύουν από ενοχή, ενοχή που τους έμεινε από παιδιά, όταν η μαμά μας έλεγε για την αμαρτία...Η δική μου μαμα νήστευε όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα και μας κυνηγούσε για να μας θυμίσει τι παθαίνουν οι αντίχριστοι που τρώνε τα σοκολατένια κουνέλια πριν την Ανάσταση. Δεν της αποκάλυψα ποτέ ότι μόλις πήγαινε δώδεκα το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής έκανα την επαναστατική πράξη μου εξαφανίζοντας κουλούρια και σοκολατένια αυγά...
Είναι αμαρτία να μη νηστεύεις, μου έλεγε ο Χριστός σταυρώθηκε για μας κι εγώ απορούσα Τι θα πει σταυρώθηκε για μένα Γιατί δεν με ρώτησε...Στα χρόνια που πέρασαν, κατάλαβα.. Νηστεύω για να ελέγξω τα πάθη μου.  Να περιορίσω τις ανάγκες μου.Βασίλισσα όλων των αρετών η εγκράτεια. 

Νηστεία~~~~~~~
Εντάξει, απόψεις τύπου, Νηστεύω για αποτοξίνωση, μου κάνει καλό, απορρίπτονται ως απάντηση, αν θες αποτοξίνωση πας στο γιατρό και γράφει δίαιτα, δεν φοβάσαι την παντόφλα της πεθεράς στο χωριό, και το ρίχνεις στην υγιεινή ζωή δήθεν. Αντρικές απαντήσεις θέλω εδώ.., Νηστεύω επειδή πιστεύω, Δεν νηστεύω, δεν πιστεύω, νηστεύω γιατί νηστεύει η γυναίκα μου Οπότε πρέπει να κάθομαι να μαγειρεύω ξεχωριστό φαγητό μόνος μου"αυτό μάλιστα: Πιστεύω αλλά θεωρώ τη νηστεία αστείο θέμα, σιγά μην ασχολείται ο Κύριος με το στομάχι μας, ή, νηστεύω για να μην προκαλέσω τον περίγυρο μου, πάω στο χωριό, κι επειδή κάπως όλοι νηστεύουν, δεν θέλω να το κάνω θέμα......
Νηστεία~~~~~~~
Ούτως ή άλλως με το ΔΝΤ σε δίαιτα είμαστε , Νά 'ναι καλά οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τη σιλουέτα μας και την προετοιμασία της ψυχής μας.
Και μην ξεχνάτε φίλοι μου η ουσία δεν είναι να νιστέψεις,αλλά το τι βγάζεις από το στόμα σου και λες..Και το τι βάζεις επίσης στο στόμα σου...κι όχι μόνο ~~~

Και κανονικά σε μια νηστεία κόβεις τα πάντα!!!
Μην είστε πονηρά...δεν εννοώ αυτό που καταλάβατε !!!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured