ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Το στρίβει το τιμόνι;


Φυσικά και το στρίβει το τιμόνι. Για την εταιρία που έκανε το διαφημιστικό, σας λέω. Για τους φορτηγατζήδες ούτε λόγος να γίνεται. Αφού θα βλέπω πλέον μακρύ όχημα και θα ξέρω ότι η μία καρότσα είναι για να φορτώνουν την τεστοστερόνη. Από την ίδια δεξαμενή πάει βάζει και ο Κασιδιάρης, φαντάζομαι. Όχι ότι οι άνθρωποι έχουν σχέση με τη Χρυσή Αυγή. Η Χρυσή Αυγή θα ήθελε να έχει σχέση μαζί τους. Απορώ πώς δεν έβγαλαν ακόμα ανακοίνωση συμπαράστασης. Αν ήταν ταξιτζήδες είμαι σίγουρη ότι θα το έκαναν
Δεν μπορεί να μην έχετε δει τη διαφήμιση. Όλοι την είδαμε. Εγώ για να είμαι ειλικρινής γέλασα. Αν ήμουν φορτηγατζής μπορεί να γελούσα και περισσότερο. Ροζ δωμάτιο μέσα σε νταλίκα; Σαν να βάζεις αρκουδάκια σε άρμα μάχης. Σαν να βλέπεις οικοδόμο με κολάν. Είναι τόσο γελοίο που δεν μπορείς να το πάρεις στα σοβαρά. Είναι τόσο ακραίο που μπορείς μόνο να γελάσεις. Και αν σώνει και καλά έπρεπε να έχουμε θυμωμένους με τη διαφήμιση, ας κοιτάξουμε στις οργανώσεις των ομοφυλοφίλων. Αν μη τι άλλο, θα μπορούσαν να πουν ότι η διαφήμιση δείχνει έναν βουλιμικό, σεξουαλικά, ομοφυλόφιλο, που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την οικονομική στενότητα του νεαρού ταξιδιώτη. 
Απορώ πώς και το αρμόδιο τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ δεν έβγαλε σχετική ανακοίνωση. 
Έβγαλαν οι φορτηγατζήδες. Και θυμίζουν ότι ο κώδικας δεοντολογίας απαγορεύει διακρίσεις και δυσφήμιση ατόμων ή ομάδας ατόμων. Τώρα γιατί είναι δυσφήμιση να σε παρουσιάσουν ως gay, δεν είμαι σίγουρη ότι μπορώ να το αντιληφθώ, αλλά δεν είμαι και σε θέση να κάτσω να μου το εξηγήσει ένας φορτηγατζής. 
Τέλος πάντων, ο διαφημιζόμενος απέσυρε το μήνυμα, ζήτησε και συγγνώμη και όλα θα 
ξεχαστούν μέχρι τη Δευτέρα. 
Εγώ, όμως, δεν μπορώ να ξεχάσω τη «Μάνα του Τζάμπα» που με θίγει ως γυναίκα και, φυσικά, θίγει κάθε μάνα ανά την επικράτεια. Επίσης, με θίγουν οι διαφημίσεις καλλυντικών που τελειώνουν με ανδρικό χάδι γιατί δείχνουν τη γυναίκα να μεταμορφώνεται σε σκεύος ηδονής. Μην πω και για τις διαφημίσεις με τις νοικοκυρές που μπορεί να ενοχλούν τις φεμινίστριες. Είναι και οι διαφημίσεις με οικογένειες που προσβάλλουν όσους ζουν μόνοι. Και περισσότερο με ενοχλούν όλες οι διαφημίσεις χωρίς gay φορτηγατζήδες που κρατούν το γέλιο μου σε λήθαργο.

ένα άρθρο των πρωταγωνιστών


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured