ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Αυτη ειμαι εγω !!!



Είσαι συνεπής φορολογούμενος;
Έχεις ρυθμίσει τα χρέη σου;
Πάρε πόζα για τη μούτζα, βλάκα.
Δεν υπάγεσαι στις ευνοϊκές ρυθμίσεις.

Είμαι αυτή που μου ζητούν να πληρώνω ΟΑΕΕ σε κατηγορίες επαγγελμάτων και ποσά ανεξάρτητα του κύκλου εργασιών μου ή των ετήσιων καθαρών κερδών μου . Αν δεν μπορώ να πληρώσω τις εισφορές κάθε δίμηνο τότε αυτές τοκίζονται με 1% το μήνα στο διηνεκές . Αν περάσει καιρός και δεν έχω πληρώσει και θέλω να εξοφλήσω τότε οι εισφορές υπολογίζονται με τα νέα τιμολόγια (τα τελευταία 2 έτη έχουν αυξηθεί από 10-30% και πληρώνουμε πλέον και εισφορά για τους άνεργους) χωρια οι τζαμπατζηδες ΑΕΠΙ  Μια  απάτη .... Έτσι, εκεί που το κράτος είναι απών, η ΑΕΠΙ είναι παρούσα με τα πνευματικά δικαιώματα της ...Είμαι αυτή που μου ζητούν να πληρώνω ετήσια εισφορά στο Επιμελητήριο χωρίς να μου προσφέρει καμία μα καμία υπηρεσία . Είμαι αυτή που αν θέλω να πάρω υπάλληλο θα πληρώνω κάθε μήνα από 45,06% -68% εισφορές στο σύνολο (ασφαλισμένου και εργοδότη ) χωρίς ποτέ ο εργαζόμενός μου να έχει πιθανότητα να λάβει μια στοιχειωδώς ευπρεπή σύνταξη ή μια αξιοπρεπή ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Αν κάποιο μήνα δεν καταφέρω να πληρώσω τις εισφορές τότε επιβαρύνομαι με προσαύξηση 1% μηνιαίως και έως να φτάσει ποσοστό 120% (τότε σταματάει η προσαύξηση ).

Είμαι αυτή που όσο και τυπική να θέλω να είμαι με τα απαιτούμενα εκ του Κ.Β.Σ βιβλία και στοιχεία είναι αδύνατον να είμαι . Εδώ δεν προλαβαίνει να ενημερώνεται ο λογιστής μου για τις αλλαγές ,εγώ τι να κάνω? 
Τρέμω μη μου ζητήσει έλεγχο η ΔΟΥ , έχω εμπιστοσύνη στο λογιστή μου , προσπαθώ να τηρώ τις διατάξεις του νόμου αλλά ποιός ξέρει σε ποιόν ελεγκτή θα πέσω και τι θα ζητήσει? Τακτικά είμαι υποχρεωμένη να τρυπάω (θεωρώ) τα βιβλία μου και τα στοιχεία μου στη ΔΟΥ χωρίς να ξέρω το λόγο. Είμαι αυτή που πληρώνω ΦΠΑ 23% ή όσο μου πούν ή πιο σωστά το παρακρατώ και το αποδίδω κάθε μήνα ή τρίμηνο . Εκδίδω όλα τα απαιτούμενα στοιχεία από το νόμο αν και πολλές φορές οι διατάξεις του νόμου είναι πολύ πολύπλοκες ακόμα και για τη σωστή απεικόνιση οποιασδήποτε συναλλαγής στα βιβλία μου . Κάθε χρόνο κάνω τη δήλωση Φορολογίας εισοδήματος αλλά ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί η ΔΟΥ δεν δέχεται τα πραγματικά μου αποτελέσματα (κερδοζημίες ) για τη φορολόγησή μου αλλά προκειμένου να κλείσω φορολογικά την εκάστοτε διαχειρηστική χρήση πρέπει να υπολογίζονται τα καθαρά μου κέρδη εξωλογιστικά με κάποιους συντελεστές που άλλοι έχουν επιλέξει χωρίς ποτέ να εξηγήσουν σε ποιές οικονομετρικές μελέτες βασίστηκαν . Παράλληλα από πέρυσι πάλι χωρίς να με ρωτήσουν μου έβαλαν πάλι νέο φόρο (φόρο επιτηδεύματος το ονόμασαν αυτή τη φορά ) επειδή επιχειρώ . Έτσι αντί να κοιτάξουν να ελαφρύνουν τη συνολική ετήσια φορολογία μου, μου ζητούν χρήματα ακριβώς επειδή προσφέρω γιατί αν κάνω διακοπή εργασιών και πάω να εργαστώ ως μισθωτός δεν θα πληρώνω πλέον χαράτσια.
Είμαι  μια Έλληνας επιτηδευματίας και αντί όλοι να είναι αρωγοί στη προσπάθειά μου και στα επιχειρηματικά ρίσκα που παίρνω καθημερινά παρόλο που σέρνονται και εμφράγματα  το μόνο που κοιτούν όλοι είναι τη τσέπη μου και πως θα μου πάρουν περισσότερα χωρίς να τους ενδιαφέρει αν θα καταφέρω να επιβιώσω επιχειρηματικά ή όχι και να συνεχίσω να παράγω , να πληρώνω φόρους και να δίνω δουλειά σε ανθρώπους που δεν έχουν εργασία...Και τόσα χρόνια κανείς δεν με βοήθησε και στήριξε , παρά μόνο οι πελάτες μου που γνωρίζουν τη ποιότητα και τη καλή τιμή των αγαθών που παράγω ή εμπορεύομαι αλλά και των υπηρεσιών που προσφέρω~~~~~~~~~~~~

Και τέλος θέλω να γνωρίζω που πάνε όλα αυτά τα ποσά που πληρώνω κάθε 
χρόνο ?..που πάντοτε ήμουνα νομοταγής και πάντα πλήρωνα αυτό τό κράτος και με λοιδορούν καθημερινά στα κανάλια και στη κοινωνία 
( επιχειρηματίας = απατεώνας για το μέσο Έλληνα)
Το εξωγήινο πλάσμα που περιγράφω είμαι εγώ και προσπαθώ να είμαι συνεπής φορολογούμενος, επιχειρηματίας που δηλώνει όλο τον τζίρο του πλήρως και πληρώνει ανελλιπώς και ζω σε μια χώρα που λέγεται Ελλαδισταν επάνω στον πλανήτη Γη.

ΑΝΕΜΟΣ



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured