ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

'Εκρηξη του Τουρισμού...Μπουμμμμμ !!!



Μια από τις χώρες με την μεγαλύτερη αύξηση στην τουριστική κίνηση θα είναι η Ελλάδα το 2013, επισήμανε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη...
Η ανάκαμψη θα αρχίσει από τον Τουρισμό ...
Η στρατηγική δεν είναι μόνο να φέρεις 1-2.000.000 Ευρωπαίους τουρίστες το καλοκαίρι στα 20 νησιά (πάνω-κάτω) που αξιοποιείς σαν κράτος…

Γιατί αν θυμάμαι καλά  το 2010 βρίσκονταν περίπου 1000 ελληνικά ξενοδοχεία προς πώληση κυρία κεφαλογιαννη;
Τέλος πάντων το ζητούμενο είναι  να φέρεις π.χ. 5.000 Ιάπωνες τέλος Σεπτεμβρίου σε 2-3 περιοχές στη βόρειο Ελλάδα να πατάνε σταφύλια (μπορεί και να υπάρχει ζήτηση!), 2000 Άγγλους να μαζεύουν τσάι στην Ήπειρο, 1000 Γερμανούς να ζωγραφίζουν, 500 Νορβηγούς να κάνουν καταδύσεις, κτλ.…Πρέπει να ξεφύγουμε από έναν τουρισμό ” σουβλάκι – συρτάκι -τζατζίκι” και να στοχεύσουμε σε έναν υψηλό επιπέδου ποιοτικό τουρισμό.
Θρησκευτικός τουρισμός, αγροτουρισμός, ποδηλατικός τουρισμός κλπ …
Πρόκειται για τουρίστες με χοντρό πορτοφόλι.
Ανοίξτε τα μάτια σας η σκίστε τα πτυχία σας!!!
Ναι, το μεγάλο μας ατού είναι τα νησιά το καλοκαίρι και πρέπει να γίνουν πάρα πολλά σε αυτόν το τομέα,Το θέμα με τον τουρισμό ποτέ δεν ήταν να αντιγράψουμε τους γείτονες και όποιους άλλους. Το θέμα μας λοιπόν ήταν να ήμαστε οι καινοτόμοι και οι πρωτοπόροι σε αυτόν τον τομέα. Να παρέχουμε πρώτοι τις καλύτερες διακοπές για όλο τον κόσμο γεωγραφικά αλλά και “ταξικά” (τα πακέτα, οι αυτόνομοι, οι εναλλακτικοί, οι οικογένειες, τα συνέδρια και οι επιστήμονες, οι “Άγγλοι-Γάλλοι-Πορτογάλοι” κτλ.), με όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που έχουμε ως χώρα. 
Οπότε το μεγαλύτερο ”μαγαζι” της ”αλυσιδας” που λέγεται Ελληνικός τουρισμός, δεν έχει καν ένα νορμάλ δρόμο με μια ριμάδα μπάρα στη μέση για να μην χάνονται άνθρωποι. Κι μετά μιλάμε για τουριστικό προϊόν. Ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Δυστυχώς όμως για πολλές δεκαετίες κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να τον καταστρέψουμε.~~~~~~~~~~`~~~~~~~~~~~
Συν κάποια άλλα που θα ήθελα να πω, αλλά ας τα αφήσω για τώρα, μην χαλιομαστε μέρες που είναι κάπου όμως η υπομονή τελειωνει δεν αναρωτιέστε  γιατί πολλά από τα ξενοδοχεία μας παίρνουν πολύ άσχημες κριτικές, ακόμη και ξενοδοχεία με τέσσερα και πέντε αστέρια;
Μήπως δεν μας ταιριάζουν οι πολύ μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες;
Μήπως μας ταιριάζουν πολύ περισσότερο μικρές και ευέλικτες μονάδες με εκπαιδευμένο προσωπικό, π.χ. boutique hotels,πολυτελείς ξενώνες κ.τ.λ.
Ο Fritz και η Helga ας πηγαίνουν στην Τουρκία για διακοπές εμένα με ενδιαφέρουν ο Johannes και η Daniela.
Τονίζω και πάλι, όχι δουλείες του ποδαριού, όχι σχεδιασμός της πλάκας. Αν δεν μπορεί το Υπουργείο ή αν μπορεί να κάνει μόνο γενικό “εποπτικό έργο” (…) ας δοθεί η τουριστική πολιτική, σχεδιασμός και εκτέλεση για κάθε περιοχή σε ιδιώτες ή ας κάνει joint ventures.
Αφού είσαστε Άχρηστοι.....
Ο τουρισμός μας πρέπει να αλλάξει προσανατολισμό....Τουρισμός δεν είναι μόνο ξενοδοχείο και παραλία.
Κάντε και κανένα σεμινάριο σε ταξιτζήδες,ταβερνιάρηδες,πράκτορες,γκαρσόνια και πολλούς άλλους που επηρεάζουν τις αφίξεις
Ρώτα κάποιον που έχει επιχείρηση σε νησί για τον τουρισμό των τελευταίων χρόνων.(Να σου πω εγώ)  Αυτοί που έρχονται όχι μόνο δεν αφήνουν λεφτά αλλά μάλλον για να τους ελεήσεις …είναι...Ο μόνος Τουρισμός που πραγματικά δημιουργούσε χρήμα ήταν ο εσωτερικός τουρισμός...Παει!!! και αυτός όμως μαζέψατε τα φράγκα του κόσμου σε χαράτσια..
Πρέπει να παρέχουμε ποιότητα στις υπηρεσίες , ασφαλείς συνθήκες διαμονής , ποιότητα στις υποδομές , ποιότητα στη συμπεριφορά φιλόξενη διάθεση. 
Στην κατεύθυνση της αναβάθμισης της ποιότητας του ελληνικού τουρισμού έχουν γίνει πολλά θετικά βήματα αλλά ; πρέπει να γίνουν ακόμη περισσότερα. 
Η ποιότητα κερδίζει τους επισκέπτες και όταν λέμε για ποιότητα δεν είναι απαραίτητο να λέμε για κάτι ¨ακριβό¨. Ο επισκέπτης θέλουμε να φεύγει ευχαριστημένος και ικανοποιημένος με τις καλύτερες εντυπώσεις , με έντονη επιθυμία να ξαναγυρίσει και να γίνει ο καλύτερος διαφημιστής του τόπου μας.
Ναι φίλοι μου, έχουμε τα πάντα, ποιος μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό; 
Έχουμε το καλύτερο οικόπεδο το οποίο όμως οι κυβερνώντες αρνούνται πεισματικά να αξιοποιήσουν ...γι αυτό Ο επιχειρηματικός κόσμος , όλοι εμείς , οφείλουμε να αντισταθμίσουμε το αρνητικό πείσμα των ιθυνόντων με το δικό μας πείσμα ώστε να αλλάξουμε τα πράγματα.!!!!

Δεν είναι εύκολο. Αλλά τίποτε μεγάλο και αληθινό δεν είναι εύκολο.
Και για αυτούς που θα βιαστούν ενδεχομένως να μας κρίνουν και να πουν ότι πάντα μας φταίνε οι άλλοι και ψάχνουμε αιτίες και αφορμές αλλού, τονίζω ότι και εμείς κάνουμε την αυτοκριτική μας, βλέπουμε τα λάθη μας και προσπαθούμε να τα διορθώσουμε! 
Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα αποδειχθεί λάθος το γεγονός ότι επενδύσαμε στην χώρα μας!

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured