ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Υπηρέτης της τεχνολογίας είμαι!!!


Είμαι ένας άνθρωπος αρκετά οργανωτική στη ζωή μου θα έλεγα, Μου αρέσει η τεχνολογία να εξυπηρετεί τη ζωή μου Και κάποια πράγματα που άλλοι θεωρούν πολυτέλεια, για μένα μπαίνουν στην λίστα με το φως – νερό – τηλέφωνο. Στο σπίτι μου θα βρεις blender χειρός για σούπες και μοριακά κοκτέιλ. Θα βρεις peeler και zester για τα λαχανικά και τα φρούτα. Θα βρεις αρωματικά στικ χώρου Θα βρεις σκεύος για να ψήνεις στον ατμό. Θα βρεις ρομποτάκι να βάζεις μέσα χύμα τσάι. Τώρα θα μου πεις όλα αυτά τα χρησιμοποιείς …όχι και όταν τα χρειάζομαι δεν τα βρίσκω που είναι αλλά εκεί που ψάχνω το μπρίκι … βρίσκω ξαφνικά το ρομποτακι χαρά εγώ του αλλάζω θέση για να το θυμάμαι το ξαναχρειαζομαι και ψάχνω εκεί που το είχα βρει παλιά και πάλι δεν το βρίσκω δεν πειράζει όμως βρίσκω κάτι άλλο αυτή η αίσθηση του ψαξίματος και της ανακάλυψης με τρελαίνει !!!Αρέσει !!!μάλλον πρέπει να το κοιτάξω αυτό…Anyway
Λοιπόν μέσα στο σπίτι μου θα βρεις ένα σωρό άχρηστα πράγματα .Αλλά σίδερο δεν θα βρεις …και το κάνω συνηδειτα στάση ζωής αρνούμαι να σιδερώσω δεν το αντέχω !!! (Δοκίμασα τα πάντα αλλά δεν γίνεται τίποτα )που λέει και η διαφήμιση τι σίδερο με ατμό και ενσωματωμένο boiler πηρά τη stirela ,eyro-pro τα πάντα όλα…εκεί που κάνει ξουφφφ ο ατμός και έρχεται στη μούρη ...
Εεεε εκεί θέλω να το σφίξω από το παράθυρο το χειρότερο μου είναι τα πουκάμισα ένα περίεργο πράγμα ξεκινώ το μανίκι από τον ώμο και καταλήγει πίσω από τη μανσέτα τα δυο μανίκια ποτέ δεν είναι ιδία συνωμοτούν εναντίον μου να με παιδέψουν ως και ο μπαμπάς μου μου είπε άστο θα το κάνω μονός μου !!!…δεν το χω ..δεν το γουστάρω το σίδερο το χει καταλάβει και με εκδικείται ….γιατί η γ@.....νη η τεχνολογία δεν έβγαλε ένα υπεργαμάτο πλυντήριο να τα βάζεις άπλυτα και να τα βγάζει σιδερωμένα …τέλειο θα ήταν ζω και αναπνέω για αυτή την ώρα που θα βρουν ένα τέτοιο μηχάνημα !!!!Εύχομαι και ελπίζω κάποιο αμερικανάκι θα βρεθεί από τα Γειλ και τα Πρινστον μέσα στα ανήλιαγα γραφεία τους να εμπνευστεί κάτι ανάλογο που Θα έκανε πιο εύκολη τη ζωή μας ..Γιατί άμα θέλουμε να ιδρώνουμε πάμε στη σάουνα με αιθέρια έλαIα και ιδρώνεις με ευεξία όχι πάνω από το boiler της stirelas το μόνο που μπορώ να κάνουμε είναι Υπομονή λοιπόν και θα την παλέψουμε σιγά-σιγά …

ANEMOΣ


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured