ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μεγάλη παρασκευή.. Σήμερα !!!


Ο ΚΗΠΟΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΣΑΣ
Καλημέρα από το πανέμορφο ευωδιαστό χρωματιστό χωριό μου που η φύση του χάρισε απλόχερα πολλή ομορφιά οι αυλές ασπρισμένες νοικοκυρεμένες οι κήποι φορτωμένοι πασχαλιές και οι κάμποι κατακίτρινοι από Μάηδες με μικρές πινελιές κόκκινες παπαρούνες με κυρίαρχο χρώμα το πράσινο παντού να δένει αρμονικά με το γαλάζιο του ουρανού η μικρή μας εκκλησία έχει την τιμητική της ανοιχτή να δεχτεί τους πιστούς της τα κορίτσια το πρωί έκαναν το στόλισμα του επιτάφιου ένα έθιμο που κρατά πολλά χρόνια πριν ..οι γονείς μου εγώ τα παιδιά μου και εύχομαι να συνεχίσει να υπάρχει και να μεγαλώσει πολλές γενιές ακόμα
Το βράδυ θα ξεκινήσει η θεία λειτουργιά θα μαζευτεί όλο το χωριό ο που έχουμε μεγαλώσει μαζί γνωριζόμαστε όλοι με τα 

μικρά μας ονόματα είναι μια μάζωξη κοσμική κατά κάποιο τρόπο θα έλεγα… για σχόλια και ευχές που οι περισσότερες από αυτές είναι μέσα από καρδιά εντάξει όπως όλα στη ζωή μας δεν είναι τέλεια θα υπάρχουν και αυτοί που κουτσομπολεύουν …
Αλλά σε γενικές γραμμές είναι καλοί άνθρωποι απλοί γνήσιοι τίμιοι…
Τελειώνοντας η θεία λειτουργιά εδώ είναι το αγαπημένο μου σημείο από τότε που ήμουν παΐδι παίρνουν τον επιτάφιο στους ώμους τέσσερα γεροδεμένα παλικάρια του χωρίου που κάθε χρόνο ξεπετάγονται καινούρια φιντανάκια και ακολουθούμε όλοι με ανάμενα φαναράκια και κεράκια πίσω από τον επιτάφιο ο κάθε νοικοκύρης για το καλό του σπιτιού του στρώνει ένα χαλί έξω από την αυλή του κεράκια και όλα τα φώτα αναμένα και οι πόρτες ορθάνοιχτες κάνει στάση ο επιτάφιος διαβάζει ευχή ο πάπας προσκυνάνε οι νοικοκυραίοι και όλοι οι πιστοί δίνουν ο καθένας από μια ευχή για το καλό του σπιτιού και συνεχίζουμε για το επόμενο σπίτι όπου επαναλαμβάνεται η ιδία διαδικασία …όλο το χωριό συμμετέχει σε αυτό το έθιμο
Τελειώνοντας η περιφορά του επιτάφιου καταλήγει στην εκκλησία όπου τα μικρά παιδάκια περνάνε τρεις φορές από κάτω και οι ελεύθερες παίρνουν λουλούδια από το σταυρό στην κορυφή για να τα βάλουν κάτω από το μαξιλάρι τους να ονειρευτούν τον πρίγκιπα που θα παντρευτούν έτσι μου έλεγε η μαμά μου εγώ πάντως ποτέ δεν τον είδα ποτέ μόνο τον George Clooney έβλεπα anyway .. τα λουλούδια που έπαιρναν από τον επιτάφιο οι υπόλοιποι τα έβαζαν στο εικονοστάσι του σπιτιού τους και έμεναν εκεί μέχρι την επομένη χρόνια που θα ακολουθούσαν την ιδία διαδικασία.και κουρασμένοι από την νηστεία το περπάτημα και το τρέξιμο όλης της ημέρας καταλήγουμε στα σπίτια μας περιμένοντας την αυριανή μεγάλη μέρα την Ανάσταση που επιτέλους θα φάμε 
!!!! Προσπάθησα να σας μεταφέρω εικόνα και την αγάπη μου για το μικρό όμορφο χωριό μου δεσμοί που με δένουν και με κάνουν να νοιώθω ότι ανήκω στο σύνολο αυτών των ανθρώπων παρόλο που δε ζω μαζί τους πάντα με καλωσορίζουν με ένα χαμόγελο…....................................................
Άνθρωποι απλοί ,γνήσιοι θεματοφύλακες των παραδόσεων και εύχομαι να κρατήσει για πολλά-πολλά χρόνια και να μεγαλώσουν πολλές γενιές έτσι γιατί αυτή 
είναι η κληρονομία μας ..

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΑΝΕΜΟΣ


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured