ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΗΜΕΡΑΣ




Ο σκύλος κοιτάει τον άνθρωπό και σκέφτεται:
- Ο ήρωάς μου, ο φίλος μου, ο κολλητός μου.
Η γάτα κοιτάει τον άνθρωπο και σκέφτεται:
- Το ανοιχτήρι της κονσέρβας μου.

Ένας κύριος μπαίνει σε ένα μπακάλικο και ζητά δύο κονσέρβες φαΐ για σκύλο
- Συγγνώμη του λέει ο ηλίθιος υπάλληλος , αλλά πριν σας πουλήσω σκυλοτροφή ,πρέπει να βεβαιωθώ ότι έχετε σκύλο …
Πάει ο κύριος σπίτι του , βάζει στο αυτοκίνητο τον σκύλο του και γυρίζει στο μπακάλικο .
- Ευχαριστώ πολύ , λέει ο υπάλληλος και του δίνει δύο κονσέρβες σκυλοτροφή…
Την άλλη μέρα , ξανάπαει στο μπακάλικο και ζητά δύο κονσέρβες φαΐ για γάτες…
- Συγνώμη του λέει ο ηλίθιος υπάλληλος , αλλά πριν σας πουλήσω γατοτροφή ,πρέπει να βεβαιωθώ ότι έχετε γάτα …
Πάει ο κύριος σπίτι του, μες τα νεύρα , βάζει στο αυτοκίνητο τον γάτο του και γυρίζει στο μπακάλικο .
- Ευχαριστώ πολύ, λέει ο υπάλληλος και του δίνει δύο κονσέρβες γατοτροφή…
Την άλλη μέρα , πηγαίνει πάλι ο κύριος στο ίδιο μπακάλικο κρατώντας ένα κουτί γεμάτο τρύπες …
- ΒΑΛΕ το δάχτυλό σου μέσα
- Μα . . .
- ΒΑΛΤΟ!
- Μα . . . μα αυτό είναι γεμάτο σκατά . ..
- Ε, δώσε μου δυο χαρτιά υγείας!!

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured