ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Όμορφες καλοκαιρινές διαδρομές !!!




Αν και οδεύουμε ολοταχώς προς το καλοκαίρι, ο καιρός κάνει τα δικά του τερτίπια ..Με απελπιστικά αργούς ρυθμούς
Έρχεται το καλοκαίρι και φέρνει μαζί του τα αποδημητικά πουλιά Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πολλά είδη πτηνών θα έρθουν για να περάσουν την καλοκαιρινή περίοδο στην χώρα μας, λόγω του θερμού της κλίματος.Έτσι κι εγώ σαν αποδημητικό πουλί ετοιμάζομαι να φύγω Κάθε χρόνο τα πουλιά έρχονται και μένουν στο ίδιο μέρος ακριβώς που είχαν διαλέξει για κατοικία τους και την προηγούμενη χρονιά.το ίδιο κάνω κι εγώ ..και αναρωτιέμαι εγώ τι πουλί είμαι ....Γιατί δηλαδή κάποια πουλιά επιμένουν να μεταναστεύουν τακτικά κάθε χρόνο ενώ άλλα βολεμένα κάτω απ'το μπαλκόνι του σπιτιού μας προτιμούν να βλέπουν τις εποχές να περνούν αγνοώντας τις απέλπιδες προσπάθειες των ομοίων τους για μια καλύτερη τύχη; Κι αν υποθέσουμε ότι εγω σαν πουλί είμαι αποδημητικό, τότε πως θα χαρακτηρίζαμε τα πουλιά που δεν φεύγουν ποτέ για να ταξιδέψουν ή αυτά που ενώ συμπεριφερόντουσαν σαν επιδημητικά για χρόνια, κάποια ωραία στιγμή αποφάσισαν να μεταναστεύσουν και αντίστροφα; Το πράγμα μπερδεύεται αρκετά.
Ας αφήσω τα πουλιά ήσυχα πρωί-πρωί και να σας ευχηθώ...
Όμορφες καλοκαιρινές διαδρομές ας έχει ο καθένας μας .

ΑΝΕΜΟΣ

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured