ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ..



Αλοίμονο σ' εκείνους που μπήκαν από την πόρτα, γιατί κυβερνούν αυτοί που έβαλαν τους άλλους από το παράθυρο. Αφιερωμένο:

Της μανούλας μου η μαία
Της μανούλας μου η μαία
μία πλαστική σημαία
με ξεγέννησε Δαπίτη
και με φάσκιωσε Πασπίτη

Μ’ έστειλε και στο σχολείο
για να κάνουμε ένα τρίο
ο Δαπίτης, ο Πασπίτης
κι ένας ξαναμμένος Κνίτης

Έξω οι βάσεις του θανάτου
στην υγειά σου κόκα κόλα
κρίμα μου ‘μειναν οι αφίσες
και μου τέλειωσε η κόλλα

Πρώτα πατριδογνωσία
χέσε την αυτογνωσία
πούλησα φτηνά τρεις ψήφους
για μια θέση ψυχρού μίσους

Της μανούλας μου η μαία
μία πλαστική σημαία
σε πλατείες με χαχόλους
στήναμε σειρά τους κώλους

Έξω οι βάσεις του θανάτου
στην υγειά σου κόκα κόλα
κρίμα μου ‘μειναν οι αφίσες
και μου τέλειωσε η κόλλα

Φάγαμε για λίγα χρόνια
με σαράντα δυο σαγόνια
κι όσο μάζευα το λίπος
μια στιγμή δεν είπα «μήπως;»

Της μανούλας μου η μαία
μία πλαστική σημαία
που ποτέ της δε με σώνει
μια ζωή θα με στοιχειώνει…



ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured