ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Άμα δεν σε θέλει, ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΕΙ...




 Ωραία. Πάμε. 

Τη φράση "η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται" την ξέρετε, υποθέτω.
 Ε, λοιπόν, η κακή να δείτε πώς φαίνεται.Ξεκίνησε σαν μία από εκείνες τις κλασικές μέρες που όλα πέφτουν σαν ντόμινο...Ανοίγεις τα μάτια και χτυπάει το τηλέφωνο και με το καλημέρα ακούς μια απίστευτη γκρίνια παράπονα κατηγορώ μπλα-μπλα-μπλα !! Καφέ καφέ ανοίγω το κουτί είχε τελειώσει γαμώτο !!!Ε..δεν γίνεται θα πάρω τους δρόμους μήπως και αλλάξει το κάρμα μου !!!!
Δεν είναι μόνο το βάρος των δικών σου εγνοιών και προβλημάτων, έρχονται και τα άλλα και στοιβάζονται από πάνω μέχρι που ισοπεδώνεσαι. ...Κάποιες μέρες απλώς καταρρέεις. !!!Αλλαγή μου χρειάζεται επειγόντως !!.
 Βγαίνω έξω στον ήλιο και Περπατάω με τα χέρια στις τσέπες και τον ήχο από τα παπούτσια μου στα αυτιά και απλώς κοιτάζω γύρω μου τα σπίτια που λούζονται στο φως του ήλιου , τους τοίχους, τα μπαλκόνια. Πόσο καιρό έχω να κοιτάξω γύρω μου, να κοιτάξω ψηλά, να δω κάτι περισσότερο από τις πλάκες του πεζοδρομίου που έχω συνηθίσει να βλέπω με το κεφάλι σκυφτό;
Ουάου! Εκεί που νομίζεις ότι ΕΣΥ είχες μια άσχημη μέρα, η ζωή γυρνά και σου τραβάει μια γερή μπάτσα στα μούτρα και συνέρχεσαι !!!... και βλέπω  έναν ηλικιωμένο, άστεγο άνδρα χωρίς παπούτσια μου ζήτησε βοήθεια του έδωσα '1 ευρώ' «με δάκρυα με ευχαριστούσε ήταν ο πιο ευγενικός κύριος που έχω συναντήσει ποτέ. Ήταν σαν να του είχα δώσει ένα εκατομμύριο ευρω»

κι εγώ που νόμιζα ότι η μέρα μου πάει στραβά, υπάρχουν και χειρότερα!
 Ε !! Λοιπόν σήμερα είναι από αυτές τις μέρες που Θες να τα βροντήξεις όλα χάμω. Να σΒήσεις λογαριασμούς και τηλέφωνα, να πετάξεις αρχεία, να κάνεις format και να βρεις τον εαυτό σου από την αρχή.

Ή να φτιάξεις έναν νέο εαυτό -δεν έχει σημασία. Απλώς να κάνεις κάτι άλλο, κάτι νέο. Και να σταματήσεις πια να παριστάνεις την χαρούμενη, κρύβοντας την 
κατάθλιψή σου πίσω από ψεύτικα χαμόγελα και χαζοχαρούμενες ατάκες, επειδή ξέρεις ότι αν δείξεις το αληθινό σου πρόσωπο, θα πέσουν πάλι όλοι πάνω σου "να σε σώσουν" και να "σου φτιάξουν το κέφι" με το ζόρι. Λες και η θλίψη σου τους χαλάει το σερί χαράς στην επιτυχημένη ζωή τους. Δεν θέλω να μου φτιάξεις το κέφι, γαμώτο μου, δεν θέλω να με σώσεις ούτε να με κάνεις να γελάσω ούτε να μου τρίψεις στη μούρη τα περισσεύματα της δικής σου χαράς. Θέλω μόνο να βρω τον εαυτό μου. Εγώ, μόνη μου. Όπως μπορώ. Και αν θες να είσαι εκεί, τότε 
απλώς στάσου δίπλα μου και κράτα με.
ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ ΝΑ ΖΩ !!!!
ΑΝΕΜΟΣ !!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured