ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Τήνος ίσον Αέρας !!!



Τήνο μου σε αγαπάω σε εκτιμώ ...αλλά δεν αντέχω άλλο τον αέρα σου που όταν το πιάνει λυσσάει ... για μέρες.
Όμως αυτός ο δαιμονισμένος βοριάς που φυσάει τώρα 5 μέρες  με 6-7 bofor να παίρνει μαλλιά και μυαλά,με τρελαίνει !!! 
Έτσι είναι η Τήνος,Δυστυχώς !!!
Ο Βοριάς, ο άνεμος-πατέρας που σύμφωνα με ένα μύθο, όταν έφτασε στη Τήνο, ανέβηκε στο όρος Τσικνιά για να πενθήσει τους δολοφονημένους από τον Ηρακλή γιους του και άνοιξε τους ασκούς του, απελευθερώνοντας όλους τους ανέμους, ο βοριάς που ανάλογα με την έντασή του, είναι «καπελάτος», γιατί παίρνει τα καπέλα από τα κεφάλια των ανθρώπων, «καρεκλάτος» γιατί ρίχνει τις καρέκλες των καφενείων, «τραπεζάτος» όταν ρίχνει και τα τραπέζια και «καμπανάτος» όταν κάνει τις καμπάνες να χτυπούν,με το βοριά να μουγκρίζει απ' έξω και να λέει με βαρύτητα "δεν αστειεύομαι - να με φοβάσαι". Αυτόν τον βοριά έμαθα αρκετά χρόνια μετά πως οι ντόπιοι τον λέγανε για εκατοντάδες χρόνια "γιατρό" γιατί είναι υγιεινός και καθαρός, και διώχνει μακριά αρρώστιες και στενοχώριες,εγώ όμως Τήνο μου δεν αντέχω άλλο δεν ακούω πλέον  δεν  έχω τα κότσια να αντέξω τον αέρα. ...και όταν ακούω Αθήνα καίγονται στη ζέστη τρελαίνομαι θέλω να τους στείλω λίγα ασκιά σε αέρα να μου στείλουν ζέστη !!! 
Εδώ στην Τήνο Έχουμε  άλλο Θεό !!!
ΑΝΕΜΟΣ


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured