ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Αιτηση Διαζυγίου !!!



Θέλω διαζύγιο, όχι από τον άντρα μου ...

αλλά από τη χώρα μου!!!.
Θέλω διαζύγιο από αυτή την χώρα από αυτό το σύστημα το βρομισμένο, η σχέση μας δεν πάει άλλο έχει φθαρεί παλιό αγαπητό μου σύστημα παλιό αγαπητό μου κράτος. Το βράδυ δεν μπορώ να κοιμηθώ σκέφτομαι συνέχεια τις απάτες σου και τις ερωμένες σου, ναι τις ερωμένες σου τις Ρωσσίδες, τις Γερμανίδες, τις Ολλανδές και όπως το υποψιάζομαι σύντομα θα είναι και Κινέζες.
Τα όνειρα μου τα έχεις πατήσει χάμω τα έχεις κάνει σκόνη και δεν ξέρω πως να τα μαζέψω από που να ξεκινήσω και τι να περισώσω.
Αλλιώς ξεκινήσαμε την σχέση μας, ήσουν όλο υποσχέσεις για ένα μέλλον σταθερό, πλούσιο και ηθικό και δίκαιο. Δούλεψα σαν σκυλί να φυλάξω λεφτά για τις δύσκολες μας ώρες αλλά βρήκες τρόπο και μου τα πήρες, φοβάμαι ότι θα μου πάρεις περισσότερα, ακόμα και αυτά που πήρα κληρονομιά από τους παππούδες μου.
Σε εμπιστεύτηκα, ήμουν περήφανη για σένα, σε κάθε μου ταξίδι σε κουβαλούσα μαζί μου μην δεν μάθει κανείς για σένα όμορφο νησί με κανίβαλους κατοίκους και προέδρους.
Ξέρω όλα αυτά που σου καταλογίζω δεν σε αγγίζουν αν σε ενδιέφεραν θα με είχες προστατέψει από αυτή την κατάντια θα στεκόσουν δίπλα μου βράχος σε κάθε μου βήμα.
Δεν θα ασχολιωσουν τώρα με βλάκες δικηγόρους και επιτροπές για να με βγάλεις από την μέση πριν μιλήσω και μαρτυρήσω τις πομπές σου. Τι προσπαθείς να καταφέρεις δεν ξέρω, το σίγουρο είναι ότι με πλήγωσες πολύ.
Θεωρείς την νοημοσύνη μου 0 θεωρείς ότι θα σκεπάσεις τις βρωμιές σου με λίγο αέριο που μου τάζεις και λίγες επενδύσεις κινεζορωσσομοσχοξεπλυμμένες.
Τι δεν θές να φύγω? Μα με αναγκάζεις! Δεν έχω επιλογή, με άφησες ξεκρέμαστη, εκτεθειμένη, όλοι με δαχτυλοδείχνουν λένε ότι ήξερα και εγώ τι γινόταν στα παρασκήνια και δεν αντιδρούσα όταν έπρεπε, ότι και εγώ έτρωγα καλά παρέα με σένα...Ε οχι δεν τα φάγαμε μαζί !!!
Δεν αντέχω άλλο μου ανακατεύεις τα στομάχια καθημερινά, πρέπει να κάνω κάτι πρέπει να αντιδράσω πρέπει να μην φοβηθώ τον γκρεμό που θα πέσω πρέπει να αναστηθώ από τις στάχτες.
Άλλαξα γνώμη (γυναίκα είμαι έχω αυτό το δικαίωμα) δεν θέλω διαζύγιο !!!

θέλω να σε σκοτώσω να σε εξαφανίσω να σε αλλάξω να γίνεις επιτέλους δημοκρατική και πολιτισμένη χώρα !!!.





ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured