ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Μαρούσκα! το εβιάν!



 -Ντα γκασπαζά! -Φέρε μου το εβιάν μωρή! -Νιέτ μάνταμ!
Για όσους μείνουν  Αθήνα τον Αύγουστο μην απελπίζεστε βρε κουτά σας έχω λύση ...Αυτό είναι ένα μικρό tip για τις καυτές μέρες και νύχτες που θα περάσετε στην Αθήνα  γιατί λεφτά δεν υπάρχουν να αδράξουμε όλοι σε μια παραλία με ένα mohito αγκαλιά και...Ελλείψει Μαρούσκας, βάζουμε μόνοι μας ένα σπρέι Εβιάν ή ροδόνερο στο ψυγείο και θυμόμαστε να το χρησιμοποιούμε συχνά και έχεις την ψευδαίσθηση οτι περνάει απαλά ενα αεράκι δροσερό απο το πρόσωπο σου ετσι.. Για να μην λέμε συνέχεια ότι “μας ψεκάζουν” μπορούμε να το κάνουμε και μόνοι μας!
Άλλωστε δεν χάνεται και τιποτα.. που οι Έλληνες πάνε διακοπές συγκεκριμένα τον Αύγουστο? Εμένα προσωπικά μου φαίνεται η χειρότερη εποχή για να παει κάνεις διακοπές. Πρώτα απο ολα, σκαει ο τζιτζικας απο την ζέστη. Δεύτερον, παντού υπάρχει συνωστισμός, η κίνηση ειναι ΠΟΛΥ αυξημένη. Επειδή είναι η υψηλή σεζόν, τα ξενοδοχεία είναι ακριβότερα και γεμάτα, αρα τα περιθώρια διαπραγμάτευσης ειναι περιορισμένα/ανύπαρκτα. Στα εστιατόρια/παραλίες υπάρχει πάλι συνωστισμός ταπερακια κουβαδακια υστερικές μαμάδες και αναίσθητοι μπαμπάδες ειναι η εικόνα που βλεπω καθημερινά στη παραλία και σας τη μεταφέρω ετσι να σας φτιάξω τη διάθεση λίγο βρε κουτά !!!...
Χριστέ μου, τι ντεκαντάνς....!"χαχαχα
Aνεμος

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured