ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Παλιόμερα Σήμερα Αει Σιχτίρ !!!



Σκατοτετάρτη σήμερα δεν παλεύεται .. προσπαθώ να χειριστώ τα νεύρα μου –χωρίς να υποκύψω στον πειρασμό του θαυματουργού Λεξοτανίλ.!!!

Ποια σκατοτετάρτη;;... Στο Ελλάντα τελευταία μόνο σκατοεβδομάδες μετράω πια... Δεν την παλεύω με την καμία... Ουφ!!!
Δεν έχω χειρότερο από το να μην μπορώ να εκφραστώ. Καλύτερα να μου μπήξεις το δάχτυλο στην πρίζα και να την ανάψεις. Μόνο μην μου πεις να καταπιώ το θυμό μου. Μπορεί να πεθάνω.Μπορείτε να  μου εξηγήσετε  γιατί τους επιτρέπω και μου χαλούν τη διάθεση... Εξήγα μου γιατί τους αφήνω να με επηρεάζουν. Εξήγα μου τι άσκηση πρέπει να κάνω για να εφαρμόσω το «απο το ένα αυτί μπήκε από το άλλο βγήκε» . Πόσα κιλά γαϊδουροσύνης πρέπει να βάλω για να αποκτηνωθώ και να γίνω αδιάβροχη. Εξηγήστε μου σας παρακαλώ ...


Τι πρέπει να κάνω...Γμτ !! 
Είναι που μεγαλώνουμε και πρέπει να μαθαίνουμε να φιλτράρουμε τα πάντα, ρε παιδί μου; Πολύ πιθανόν. Η ανασφάλεια που μεγαλώνει μαζί με την ηλικία μου με κάνει να έχω δεύτερες σκέψεις πριν διαολοστείλω τον κόσμο που με ενοχλεί....Μα και πάλι με το ζόρι κρατιέμαι. Χαλιέμαι. Και δεν περνώ καλά!
Το πιστεύεις ότι άρχισα να ακούω αστρολογικές προβλέψεις τελευταίως;που κατάντησα ποια εγώ που δεν τα πίστευα.. Για να δω πότε θα βγω από αυτή τη ψυχολογική σκατοκατάσταση δεν μπορεί κάτι ανάδρομο θα έχω ..λες και ξέρει η Αση Μπιλιου η ο Λεφακης ποτέ θα ισιώσω εγώ...και  Όλοι οι Ταύροι μαζί..,. Αλλά για να έχω αποθέσει τις ελπίδες μου στα ζώδια, κατάλαβες το επίπεδο της απελπισίας μου. Πρέπει να αρπάξω τον ταύρο (όχι τον ζωδιακό ταύρο, έναν κανονικό) από τα κέρατα και να βάλω τέρμα σε ό, τι με χαλά! Δεν αξίζω τέτοια διάθεση στην ηλικία μου  και στην κατάστασή μου....
 Θα αρπάξω τον ταύρο και¨" γαία πυρί μιχθήτω ".....
Που σημαίνει καλό είναι να με Αποφεύγετε αυτές τις μέρες γιατί και καλά δεν με λες...

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured