ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Τί είναι ευτυχία για σένα;



Πριν γράψω, αυτό που είχα στο μυαλό,μου  .... θέλω να πω κάτι.!!!!
Φοβού τους στερημένους, τους κακογαμημένους, τους κομπλεξικούς.
Συγγνώμη που βρίζω τόσο πολύ
(I' m sorry I cuss so much).....
Μπορεί να γίνουν πολύ πολύ κακά πλάσματα.
Και όταν βρεθείς αντιμέτωπος μαζί τους, αγνόησε τους και φύγε. Το να είσαι ΚΑΙ αδιάφορος είναι το χειρότερό τους.
Ευτυχώς που έχω μνήμη χρυσόψαρου ...Να προσπαθώ να θυμηθώ το κακό παρελθόν και να μην το θυμάμαι με τίποτε..Γιατί είμαι καλά τώρα και η μνήμη μου με προστατεύει και με κάνει επιλεκτική.
 τρελή Ευτυχία είναι αυτό !!!Και τώρα αυτό που θέλω να ρωτήσω, 
Τί είναι ευτυχία ;
Να κοιμάμαι ήσυχη τα βράδια. Να μοιράζομαι τη ζωή μου Να κυνηγώ και να πραγματοποιώ τα όνειρα μου.
Να είμαι γαλήνια ήρεμη. Να ξυπνάω το πρωί και να χαίρομαι που έχω μια ολόκληρη μέρα μπροστά μου να δουλέψω, να δω τους ανθρώπους που αγαπώ, να ζήσω. Να μπορώ να έχω στη ζωή μου μόνο ανθρώπους και πράγματα που δεν μου απορροφούν ενέργεια αλλά αντιθέτως μου δίνουν άλλη τόση από αυτή που έχω....Ευτυχία είναι...Μια καλή μουσική, ένα τέλειο μπαρ, ατελείωτη βενζίνη για τον γύρο του κόσμου με το αυτοκίνητο,Χμ, ευτυχία είναι να ξέρω πως οι άνθρωποι μου είναι καλά....ευτυχία είναι αυτό που έρχεται μετά την δυστυχία. Πρέπει να νιώσεις την δυστυχία για να καταλάβεις την ευτυχία.!!!!
«Η πιο μεγάλη ευτυχία στη ζωή είναι αυτή που μας δίνει η αντίληψη πως μας αγαπούν.»
Βίκτωρ Ουγκώ





ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured