ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Έλα Ρε Αη Βασίλη Φέτος Ήμουν και Γαμώ τα Παιδιά Θέλω Δώρο !!!!




Φίλοι μου ..θέλω απλά να σας ενημερώσω ότι ο Άγιος Βασίλης δεν μου χει φέρει κανένα δώρο τα τελευταία 10 χρόνια.!!!
Ποιεί την νήσσαν (κοινώς: κάνω την πάπια)
Λοιπόν αισθάνομαι ότι μου χρωστάει..
Dear Santa «Αν και είμαι μεγάλη για να σου γράψω γράμμα,ελπίζω να μην με κοροϊδεύεις anyway ας μην τα πολυλογώ, θέλω να μου κάνεις μια χάρη 
Άγιε Βασίλη μου φέτος θέλω ένα τέτοιο δώρο.....
Ήμουνα καλό κορίτσι ρώτησε και τους αναγνώστες μου και θα σε διαβεβαιώσουν ...
«Άγιε μου Βασίλη για δώρο φέτος θέλω…μετρητά
Ai billi Helpp.. Αν θέλεις  να φέρεις λίγα ευρώ δεν θα το θεωρήσω προσβολή. »Τι νομίσατε βρε κουτά...??
Μην είστε πονηροί τα Χρήματα εννοούσα !! 
 Άγιε Βασίλη.«…για να σε διευκολύνω μέσα στο φακελάκι έχω χάρτη γιατί θα δυσκολευτείς με το GPS -να με βρεις «Μόλις μπαίνεις στο στενό, βλέπεις απέναντι το ροζ σπίτι. Από αριστερά δεύτερη πόρτα και χτυπάς το κουδούνι που είναι γραμμένα τα γράμματα με κόκκινο χρώμα. Μόλις μπεις ανεβαίνεις και φτάνεις στη τρίτη πόρτα. Εκεί είναι το σπίτι μου.»« είναι πυλωτή και από κάτω εμείς μένουμε στο αριστερό μπροστινό διαμέρισμα και μπροστά είναι ένα μεγάλο δέντρο.»«Επειδή έχουμε καλοριφέρ και δεν θα χωρέσεις να μπεις πάρκαρε το έλκηθρο σου πάνω στο γκαράζ  Τα κλειδιά βάλτα μέσα στην κάλτσα που θα έχω βάλει στην πόρτα μου».«Αν δεν βρεις το στενό που μένω, πάρε με τηλέφωνο.» 
Έχω What's Up? 698........
Σε φιλώ και αναμένω!!!    Μουατςςς


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured