ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ειμαι μια σπάνια "μαύρη ορχιδέα"Όχι Κάκτος..


Ξύπνησα  ξαφνικά,πετάχτηκα γιατί  άκουγα την καρδιά μου μες τα στα αυτιά μου. Την νιώθω να χτυπάει να βαράει στο στήθος μου, να πεταχτεί έξω. I'm sure everyone in the room could hear my heart beat.....Thump. Thump. Thump.
Γιατί άρχισαν να τριγυρίζουν τα γιατί σφηνωθηκαν στο κεφάλι μου μαζί με το Thump. Thump. Thump. και μου ήρθε ξαφνικά ...Είμαι μια γαμημένη κάκτος.
που εχω βελόνες αντί για λουλούδια, Δεν χρειάζεται πολύ νερό αγάπη και στοργή και παρ 'όλα αυτά επιβιώνει !!!
Ένας κάκτος όπως εγώ είμαι ανεξάρτητη...τα κάνω όλα μόνη μου μπορώ να προσπαθήσω αρκετά για τους άλλους.η έτσι νόμιζα τουλάχιστον ...Και-η ειρωνεία - είναι όταν κάποιος προσπάθησε πραγματικά να μου προσφέρει την αγάπη, τη φροντίδα και την προσοχή,  Νόμιζα ότι θα μου έκανε κακό.και έβγαλα αγκάθια και δηλητήριο.. Όπως είπα είμαι ένα (γ@...ο) κάκτος. Αλλά όχι τόσο πολύ πια. Μετά από ξήρανση στον ήλιο για τόσα πολλά χρόνια,να ζω χωρίς ήχο, χωρίς φως στην ατέλειωτη έρημο μου.Τότε, συνειδητοποίησα ότι το κορμί μου είχε ψηλώσει! Αυτό που με ανύψωνε ήταν τα δάκρυα μου, που πότιζαν τις ρίζες μου, φέρνοντας με κοντύτερα στο φως. Άρχισα και πάλι να κλαίω, όχι από λύπη αυτή τη φορά, μα από χαρά!που ξέρω ποια είμαι Και τα δάκρυα πότιζαν… και το κορμί μου ψήλωνε.  υποθέτω άλλαξα εξελίχθηκα, αναπτύχθηκα μια σειρά από μεταλλάξεις που με κάνουν να θέλω να αναζητήσω νερό, σκιά, κέφι και δροσιά.. Αυτή η μικρή (γ@..η) κάκτος δεν είναι πια τόσο  συναισθηματική γιατί δεν μεγάλωσε στο Κάνσας αλλά στην Ελλάδα  Μεγάλωσα έβγαλα  λουλούδια και άλλαξα έγινα  Μια μαύρη ορχιδέα?
Ευαίσθητη στην αφή, σε πάρα πολύ φως του ήλιου, Μια μαύρη ορχιδέα είναι Μυστηριώδη, κομψή, απαλή αλλά επίσης ένα απειλούμενο είδος. Ναι. Είμαι μια μαύρη ορχιδέα υπό εξαφάνιση  έχω ανάγκη την αγάπη, τη φροντίδα και την προσοχή.. Θα σας δείξω πόσο ευάλωτη είμαι. Δεν έχω πλέον βελόνες και αγκάθια.. Μόνο μαύρο βελούδο πέταλα...
Ακούτε  λουλούδια εσείς εκεί έξω,άλλαξα Όλη η έρημος μου είχε γίνει ένας κατάφωτος κόσμος, ένας κόσμος χρωμάτων! Και το πιο υπέροχο ήταν πως δεν έχω πια ρίζες, να με κρατούν, μα είμαι  ελεύθερη να περιφέρομαι στην έρημο μου! Αγάπησα το φως για ό,τι μου χαρίζει! ,! Ναι, ο πόνος, το δάκρυ και η Αγάπη με έκαναν μια σπάνια  "μαύρη ορχιδέα"
What Is A Black Orchid? Fascinating But Elusive!!




ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured