ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Geek..Πέφτουλες... "αχ-μου-την-πέφτουνε-πάλι".


Κορίτσια ..Ώρα να μιλήσουμε για Geek..Πέφτουλες...ποιοι είναι αυτοί?? ΠΕΦΤΟΥΛΑΣ ειναι αυτός που την πέφτει σε όποιο θηλυκό βρεθεί μπροστά του, που δεν αφήνει ήσυχη ούτε θηλυκιά γάτα. Μπορεί να είναι και καραπέφτουλας. Κλασσικός, άκρως εκνευριστικός και πλέον συνηθισμένος τύπος αρσενικού που την πέφτει απροκάλυπτα σε οποιοδήποτε θηλυκό, συνήθως δίχως την παραμικρή δόση ευγένειας και διακριτικότητας Και χωρίς τακτ...κοινός: χταπόδι...είδατε Tο slang μου τα σπάει...σας βάζω στο mood της πιτσιρικαρίας για να σας δώσω να καταλάβετε οτι οι εποχές άλλαξαν και πρέπει και εσείς μαζί να προσαρμόζεστε  για όλα όσα πρέπει να αλλάξεις ή να προσθέσεις στη ζωή σου για να γίνεις ο άντρας η η γυναίκα του σήμερα !!!Ας κάνουμε μια αναδρομή ..Στην δεκαετία του 60 το καμάκι.Ατάκα όπως αυτή Έχω κότερο,πάμε μια βόλτα;ανεπανάληπτη Το 80,έχω αυτοκίνητο,πάμε για καφε;must για την εποχή του κι ερχόμαστε στο 2012.Έχω αναμμένο καλοριφέρ στο σπίτι μου  Πάμε;.αλλάζουν οι εποχές φίλοι μου γι αυτό κορίτσια όταν βρεθείτε σε ενα Bar και σας πλησιάσει κάποιος και σου πει..

- Είσαι πιο καυτή κι από overclocked Prescott με την εργοστασιακή ψύκτρα. μην τρομάζετε  καλό είναι ..(πέτα ένα  wow και είσαι οκ) Ή πάμε σε μια άλλη εκδοχή  στην πέφτουνε 3 γύρω σου και σε φλερτάρουν δεν κάνει κάνεις κίνηση (οι κότες) ώσπου..Ένας από τους τελευταίους εναπομείναντες  ή εναπομένων; ΗΡΩΑΣ ...(Το άκουσα στην τηλεόραση)  σε πλησιάζεις με παρανοϊκό βλέμμα, γεμάτο ανησυχία και σου λεει με σοβαρότητα (δυστυχώς τα Αγγλικά είναι η geek γλώσσα):- There are 3v1| n1nj4s everywhere. Stay really close to me and you'll be s4f3.Μην το βάλεις στο google θα τρελαθεί ..Αυτό αν θες να στο δώσω σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει -υπάρχουν 3 που σε πολιορκούν και εγώ ο τέταρτος μείνε κοντά μου και θα σε σώσω από τους άλλους τρις(be s4f3).
Τώρα αν ακούσεις να σου λένε ..Ένα query έτρεξα στο prompt της ομορφιάς σου κι access denied μου 'βγαλε ο server τσι καρδιάς σου...είναι μία ρομαντική μαντινάδα από Κρητικό προγραμματιστή: οκ κοπελιά μην φρικάρεις δεν βλέπεις κάθε μέρα στη Ζωή σου κρητiκαρο ρομαντικό ..μην κάνεις τη δύσκολη..κι εδώ τελειώνω αν σε πλησιάσει καμένος gamer:και σου πει ...
-πωπω οταν ειμαι μαζι σου νιωθω τοση εξαψη...ουτε counter strike να επαιζα (:p :sneer:) Εε !!μην περιμένεις και πολλά από ενα καμένο μυαλό ....
Δεν έχω τώρα έμπνευση,είναι πρωί αλλιώς θα έγραφα και αλλά..Την γλυτώσετε
Το σίγουρο πάντως είναι ένα δεν είναι τυχαία η έμπνευση του σήματος της εταιρίας Apple οτι κάποιος της το χει δαγκώσει ήδη το μήλο (αλλά περιμένει αδάγκωτο απο την άλλη μεριά,) μάλλον οι (Στιβ Ουόσνιακ, Στίβεν Τζομπς)τους άρεσαν τα  kinky παιχνίδια στο σεξ  και ντρέπονται να μας το πουν... Anyway
Τώρα κορίτσια στο χέρι σας είναι τον πεφτουλα η να τον γειώσεις για να μην παίρνει θάρρος με μια ευγενή η αγενής χυλόπιτα -Το καλό είναι οτι ο πέφτουλας δεν θα γυρίσει σπίτι με ψυχολογικά. Το κακό είναι ότι θα συνεχίσει να είναι 
πέφτουλας. Αλλά και πάλι, ενοχλεί κάποιον στα σοβαρά;δεν νομίζω - Ο τύπος απλά δεν υπάρχει ....Και κάτι τελευταίο. Μην είστε τόσο εγωϊστές οι άντρες. Μια χυλόπιτα είναι, όχι το τέλος του κόσμου.Σημεία των καιρών είναι Τι να πω, καλή τύχη να πω; Ότι χρειαστείτε ο Άνεμος είναι εδώ για να ανοίγει ορίζοντες !!!
φιλάκια μουατςςς!!!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured