ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΕ' ΑΓΑΠΗΣΑ;;;



Η ζωή είναι πανέμορφη!!

 Και αγαπάω όλο τον κόσμο!! Αγαπάω τους ανθρώπους..τα μωράκια..τα ζωάκια..!! Αγαπάω τα λουλούδια..τα δέντρα..τον ουρανό..το γλυκό αεράκι!!Αγαπάω τις αγκαλιές..τα φιλιά..τα χάδια!! Αγαπάω το σεληνόφως..τα αστέρια..τα σύννεφα!!! Αγαπάω τις βόλτες..τα φρουτένια αρώματα...τις δροσερές γεύσεις!Αγαπάω το ροζ μου κινητούλι...(που yeah...μπορεί να μην λειτουργεί και μου κάνει κόλπα.. αλλά τουλάχιστον έδωσε σημάδια ζωής και λειτουργεί!!! Αγαπάω το λαπτοπάκι μου.... το παπλωματάκι μου !!! .Νοιώθω ζωντανή.. χαρούμενη..ξέγνοιαστη..ευτυχισμένη!!!
Είμαι ερωτευμένη με την ζωή!! Αναπνέω.. περπατάω.. υπάρχω!!! Νοιώθω!!!Αισθάνομαι!! Ελπίζω..!! Ονειρεύομαι!!Αγαπάω το παρελθόν μου...Γιατί έμαθα από αυτό..Αγαπάω το παρόν μου...Και παλεύω για αυτό...!!Αγαπάω το μέλλον μου...!Ό,τι και αν μου φέρει η μοίρα ή η τύχη μου!!Γιατί πιστεύω σε μένα! Είμαι δυνατή..! Με χτίζω δυνατή!!Αγαπάω τα δευτερόλεπτα..τα λεπτά..τις ώρες..τις μέρες που περνάνε!! Αγαπάω τον χρόνο...! Τον χρόνο που πέρασε.. που περνάει...που θα περάσει! Γιατί με έφτιαξα ξανά από την αρχή..και δεν φοβάμαι πια τίποτα!! 
Αγαπάω τα πουλάκια που καθίσαν δίπλα μου..σε αυτό το ξύλινο παγκάκι... και τιτιβίζουν...! Αγαπάω που δεν είμαι μόνη μου..έχω την οικογένεια μου Γιατί... ΝΑΙ! Γιατί πάντα θα έχω ΕΜΕΝΑ! Αγαπάω την ζέστη και την θέρμη από τις ηλιαχτίδες..που χαϊδεύουν το πρόσωπο μου...!! Αγαπάω τα πλοία που αχνοφαίνονται στον ορίζοντα!...Αγαπάω τα πράγματα μου που είναι όλα ροζ και λουλουδένια ο κόσμος μου!! Αλλά αγαπώ και όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου που αυτήν την στιγμή βρίσκονται όχι μόνο στα μάτια μου..αλλά και στην ψυχή μου και στην καρδιά μου!
Αγαπάω το αγοράκι μπροστά μου που τώρα μαθαίνει να κάνει ποδήλατο χωρίς τις βοηθητικές ρόδες !Αγαπάω τα young lovebirds που περπατούν στην παραλιακή πιασμένα χεράκι χεράκι όσο όμως ακριβώς αγαπάω και τα ζευγαράκια ηλικιωμένων..που ο ένας στηρίζεται στο μπράτσο του άλλου..και που περπατούν ήρεμοι συζητώντας..για τα παλιά...και που κατά την γνώμη τους όλα ήταν καλύτερα τότε...!! (αχαχαχχα!! )

Αγαπάω την μέρα.. αλλά και το μεσημέρι..αγαπάω και το απόγευμα και μαθαίνω σιγά σιγά να αγαπώ ξανά και την νύχτα..και να μην την φοβάμαι.. Αρχίζω να αγαπάω ξανά τα όνειρα..και να δέχομαι τους εφιάλτες...!
Και αρχίζω και με αγαπώ ξανά !!Αρχίζω και αγαπάω ξανά τον εαυτό μου...! αγαπάω όλα όσα μου αρέσουν ειλικρινά...!!Αγαπάω που δεν φοβάμαι να πω..πως αυτή ΕΙΜΑΙ ΡΕ !Και!!Απλά...!Και θα με προστατέψω...και θα παλέψω για μένα...και θα νοιαστώ για μένα...και θα στηρίξω τις αποφάσεις μου..τις επιλογές μου...τα λάθη μου,Και αγαπάω όλον τον κόσμο...!Με μία αγάπη....αγνή...και αληθινή Αγάπη...δεν κοστίζει τίποτα τσάμπα είναι η αγάπη δώστε την απλόχερα για να την πάρετε πίσω !!!! Μόνο αυτό....ΑΓΑΠΗ ..Ναι, έμαθα να αναγνωρίζω το ψεύτικο από το αληθινό.!!!!

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured