ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Ποτέ δεν είναι αργά για να αλλάξουμε την Ζωή μας....! :


Χρειάστηκε καιρός πολύς ...
μια μεγάλη συνεχόμενη κόκκινη γραμμή ....ένας Χειμωνάς απραξίας και βουβαμάρα.. καινοτόμο και ιδιαίτερα καθοριστικό θα λεγα..Και φτάνουμε στην αρχή ενός νέου έτους εν όψη 2014 με έντονα στοιχεία αναγέννησης και απαρχής ενός καλλιτεχνικού οργασμού δίχως όρια..
Το πολύ μπετόν γύρω μου ακόμα και όταν το θεωρούσαν τα μάτια μου από την βεράντα με κανε να ασφυκτιώ....μια πόλη που επιλέχτηκε να ζω δίχως να το χω εγώ αποφασίσει...και κάποιοι άνθρωποι να με πλαισιώνουν που δε θα ήθελα να πρωταγωνιστούν ούτε στους χειρότερους μου εφιάλτες...
Ήταν αρκετά να με οδηγήσουν σε μια ακατάσχετη επιθυμία για φυγή..από τον κόσμο τους...Πάντα ήθελα να ζήσω στον δικό μου ..αυτόν που θα έπλαθα εγώ ...ο δικός τους δε μου έκανε και είχε φτάσει η στιγμή να το φωνάξω.....
Οι πράξεις μας ωρύονται εντονότερα των λόγων μας κάποιες στιγμές....
Έτσι λοιπόν ένα πρωί του χειμώνα τρώω φλασια και θέτω  ένα οριστικό τέρμα στον λήθαργο που ζούσα  πριν και αποφάσισα ότι.. Δεν θέλω να ζω τη ζωή μιας άλλης!!!,,Μαζεύοντας λίγα ρούχα ακατάστατα σε μια βαλίτσα ..αφήνοντας ότι είχε ξεφτίσει τόσο καιρό πάνω μου απο τις "κακουχίες" ...φορώντας το πιο πλατύ χαμόγελο ..και επιβιβαζώμενη με τους πιο δυνατούς λυγμούς..για το άγνωστο !!
Ξεκίνησα το ταξίδι μου για το όνειρο...όχι κάτι υψηλό ...όχι κάτι σπουδαίο... απλά για την δική μου γη της επαγγελίας που θα σας τη δώσω σε Γεωγραφικές συντεταγμένες:μιας και δεν μπορώ να το μετρήσω σε χιλιόμετρα...

Hong Kong 22.5 North / 114 East ****Athens,Greece 37.9666 North / 23.7333 East ..τόσο μακρυά..Εκεί που είχα πιάσει τον εαυτό μου να πρωτονειρεύεται... Είπα να ολοκληρώσω το όνειρο...αλλά πάνω σε άλλα σανίδια πλεύσης αυτήν την φορά...Οι περισσότεροι άνθρωποι εκλαμβάνουν την ζωή τους σαν έναν αδιάκοπο αγώνα, όπου πρέπει να πηγαίνουν από μάχη σε μάχη και ποτέ να μην τα παρατάνε. Άλλοι πιστεύουν ότι η ζωή είναι άδικη και ότι πάντα κάποιοι θα τα καταφέρνουν καλύτερα από αυτούς. Άλλοι την βλέπουν σαν περιπέτεια, άλλοι σαν Μαραθώνα και άλλοι σαν ζούγκλα..Ε εγώ τη βλέπω σαν ένα ταξίδι.!!!!
Έτσι λοιπόν και έπραξα....Σήκωσα πανιά  Ποτέ δεν είναι αργά να ανακαλύψουμε έναν καινούργιο κόσμο και να αλλάξουμε την πορεία της Ζωής μας ...κάθε άλλο...αποκτούμε ότι έχουμε πραγματικά ανάγκη την στιγμή που είμαστε ώριμοι να το δεχτούμε...Καλημέρα:)
......Της ζωής μου το πλοίο, 
σήκωσε άγκυρα κι άνοιξε τα πανιά.... 
φεύγω..... 
λοιπόν "αντίο"! 
Για την Ιθάκη μου ταξιδεύω 
για το ωραίο "πουθενά".... 
έχει ο καιρός γυρίσματα 
κι όπου θέλουν οι αέρηδες ας με πάνε, 
φτάνει να φυσούν καλά. 
Κι ω, δεν φοβάμαι, 
************
Ιουλία Κορμέντζα 
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ "ΦΤΕΡΟΥΓΙΣΜΑΤΑ"

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured