ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Η Χρονιά του Αλόγου !! Η δική μου χρονιά….


Είμαι επιτέλους σε φάση που έχω αρχίσει να οριοθετώ το χρόνο να ελέγχω την αντίληψη μου σε σχέση με το χώρο που βρίσκομαι και τους ανθρώπους μου πήρε 4 μέρες να συγκροτήσω τη σκέψη μου και να κάτσει η σκόνη των ξαφνικών αλλαγών στη ζωή μου …από την ήσυχη ήρεμη ζωή μου…. βρέθηκα ξαφνικά σε ένα χρωματιστό πλήθος από ανθρώπους να τρέχουν με μάσκες , iphone ,κάμερες και να αιωρούνται πάνω από τα κεφάλια μας ουρανοξύστες εκκεντρικοί επιβλητικοί να μας σκεπάζουν με τον ίσκιο τους και να παίζουν παιχνίδια με τις ακτίνες του Ήλιου με θερμοκρασία 24-25 βαθμούς με υγρασία ασυνήθιστη για την εποχή …. Έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ.. η πόλη με εντυπωσιάζει και νομίζω ότι δίκαια ονομάζεται Ν. Υόρκη της Ασίας. Έχουν κατασκευασθεί πολύ σημαντικά κτίρια, σχεδιασμένα από μεγάλους αρχιτέκτονες. Ειδικά για μένα που δεν έχω πραγματοποιήσει τ' όνειρό μου (Ν.Υ.) σαν εμπειρία είναι συγκλονιστική.οι Κινέζοι γενικά είναι ήσυχοι και υποτελείς άνθρωποι καλοκουρδισμένοι σαν μια παραγωγική μηχανή για να ακριβολογώ το Hong Kong : είναι κάτι σαν τη Μύκονο της Ασίας …Λογά αποικιοκρατίας ..Tα αγγλικά ονόματα πάνε σύννεφο, Bobby, Betty... Σου λέει Betty ,η κινέζα και σε κοιτάζει χαμογελαστή…. και εσύ αισθάνεσαι κάτι σαν χιονάτη στη χώρα με τους νάνους αν και η νεώτερη γενιά βγαίνει πιο ψηλή γιατί μεγαλώνει με mac Donald’s σε όλους τους δρόμους έχουν δώσει αγγλικά ονόματα σαν μια άλλη Αγγλία σε μικρογραφία .. δεν υπάρχει ωραιότερη θέα, από το να βλέπεις βράδυ το νησί Χ.Κ. από απέναντι, από το Κόουλουν (στεριά), περιοχή Tsim Sha Tsui, Χώρα δεν τη λες …οι ντόπιοι την αποκαλούν special administrative region of hong kong¨sar¨ που σημαίνει μια ειδικά διαχειριζόμενη χώρα είναι γοητευτικό το ΗΚ σε ξελογιάζει ειδικά το βράδυ με τους φωτεινούς ουρανοξύστες ειδικά φωτιζόμενους με κινούμενα gif σαν φωτεινοί πίνακες ζωγραφικής στο μαύρο του ουρανού !!! γεμάτα ασφυκτικά τα μαγαζιά δυτικού τύπου τα πάντα προσαρμοσμένα στη δυτικοασιατικη κουλτούρα παντρεμένη περίεργα μεταξύ τους που μου αφήνει μια αίσθηση ΚΙΤΣ που τις περισσότερες φορές ξεπερνά τα όρια .
Η ημέρα πάντα είναι πιο σκληρή δείχνει το αληθινό πρόσωπο δεν κρύβει ατέλειες παρόλο που είναι μια πυκνοκατοικημένη χώρα η κρατική μηχανή δουλεύει ρολόι νομοί αυστηροί που τους τηρούν πιστά και πειθαρχημένα (καμία σχέση με μας όταν λένε απαγορεύεται το κάπνισμα το εννοούν θες να καπνίσεις έξω με καφέ στο πλαστικό και ουδεμία ευθύνη φέρει το κατάστημα φταρνίστηκες η φύσηξες τη μύτη σου στο “MTR”ΜΕΤΡΟ .σε αγριοκοιτάζουν ένα βαγόνι Κινέζοι υποτιμητικά γιατί δεν τους σέβεσαι και δεν φόρας μάσκα έφτυσες δημόσια 5500 ευρώ και σου κόβεται η κακή συνήθεια μαχαίρι είναι μια μητριαρχική κοινωνία οι γυναίκες είναι το ισχυρό φύλλο και εδώ λυπάμαι αγόρια που το λέω ένα δυο παραδείγματα θα αναφέρω οι μητέρες καθορίζουν στο Γιο ένα ποσό να δίνουν έφορου ζωής για να συντηρείτε η μητέρα που δεν εργάζεται τώρα αγόρια για σας ..οι δυτικοί εδώ είναι κελεπούρια που σημαίνει λευκός να είσαι και ότι να ναι οι γυναίκες στα πόδια σου διαλέγεις «εύκολες στη γλώσσα σας « ενώ οι Κινέζοι είναι ντροπαλοί δεν τολμάμε να φλερτάρουν δυτική γυναίκα μα σε όλο τον πλανήτη η Εύα είναι το ισχυρό φύλλο???
Και τελειώνοντας θέλω να πω ότι με γοητεύει η κουλτούρα τους η πειθαρχία τους είναι η χώρα τους που πρέπει να σεβαστούμε τα ήθη και τα έθιμα τους αυτοί οι άνθρωποι άθελα τους μετά την αγγλική αποικιοκρατία κατάφεραν να ισορροπήσουν ανάμεσα σε δυο κουλτούρες και που αν μη τι άλλο γεννά σεβασμό  


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured