ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Εσείς με ποιους είστε ?..Κερδισμένοι η Χαμένοι?

Επιθετικά ανέτειλε σήμερα ο ήλιος …η βιαζόταν η εγώ άργησα να ξυπνήσω λογά των επικειμένων εκλογών Πληκτρολόγιο,οθόνη . Ανάβω τσιγάρο και καφές και είμαι έτοιμη ..
Είναι φανερό ότι η όμορφη ελληνική αστική δημοκρατία μας έχει γεράσει .Και ο λαός έστειλε μήνυμα θέλει αλλαγή θέλει να δει ένα καινούργιο,νεανικό πρόσωπο, Γιατί τα νιάτα έχουν ομορφιά άλλη χάρη ο λαός, νιώθει προδομένο και ,έχει ανάγκη από νέα φρέσκα πρόσωπα … Δεν θέλει τροποποιήσεις σεναρίων. Θέλει καινούργια σενάρια.Θέλει ν' ακούσει ότι ο ναός θα γκρεμιστεί και θα ξαναχτιστεί σε τρεις μέρες και όχι ότι θα βαφτεί και θα στοκαριστούν οι τρύπες.Αλλιώς θα παραδέρνει αποπροσανατολισμένος μάλλον κουράστηκε στη μοιρολατρία και να περιμένει την μετά θάνατον ζωή τόσο καιρό δεν αντιδρούσε,αφηνόταν στο ρεύμα.και τον παρέσυρε επιτέλους ξύπνησαν και διαπίστωσαν ότι δεν τη βγάζουν πια...Έχουν χάσει τα πάντα. Δουλειά, σπίτι,αξιοπρέπεια, ανθρώπινη υπόσταση μας πέταξαν σ' ένα μαύρο μεροκάματο,που μας βοηθά απλά να επιβιώσουμε ,που θα μας κρατήσει απλώς στη ζωή...Χωρίς όνειρα..Ax σε ποια γλώσσα; Να τους βρίσω .. Πίνω καφέ,ρουφάω τζούρα απ' το τσιγάρο . και η θάλασσα μου γνέφει όχι τώρα έχω φορτώσει μετά θα σου έρθω ..Η πείρα που έχει σωρεύσει στο μυαλό μου ο βίος μου-κι αυτό δεν ξέρω αν είναι για καλό-μου έχει διδάξει ότι ως πολίτης αυτής της χώρας,γνωρίζω ότι ένας νόμος για να ισχύσει,δεν αρκεί να ψηφιστεί.Χρειάζεται τις κατάλληλες κοινωνικές συνθήκες και την κοινωνική συναίνεση παιδεία αξιοκρατία Και αν υπήρχαν αυτές οι προϋποθέσεις σαν χώρα θα είχαμε μια υγιή δίκαιη δημοκρατική κοινωνία για ποια χώρα μίλαω?μα για την ελααδιτσα μας που ανήκει στην ΕΕ.. γελάτε γιατί? Ας πάω Facebook να πω εξυπνάδες,να κάνω Like στον ψεύτικο κόσμο μας που ζούμε... Νέκρα κι εκεί . Τα ίδια . Οι φίλοι κερνάνε e-τσίπουρα νομίζουν ότι είναι κερδισμένοι ας μην τους ξυπνήσουμε Καλά είναι κι αυτά . Και δεν πειράζουν και το συκώτι τι έλεγα . Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ . Τα τέλη κυκλοφορίας . Η ΔΕΗ .Το ασφαλιστικό ταμείο οι συντάξεις . Α ναι.. . Άστο καλύτερα . Ο ήλιος ανέβηκε η θάλασσα είναι ακόμα εκεί αυτή είναι δική μου δεν μπορεί κάνεις να μου την πάρει η να την φορολογήσει προς το πάρων τουλάχιστον. Αισθάνομαι προδομένη από αυτή την κοινωνία που δεν τήρησε το δικό της κομμάτι συμφωνίας …ανάβω δεύτερο τσιγάρο και το ποτισμένο μυαλό μου από exit polls αναμετρήσεις αποτελέσματα νούμερα πάσης φύσεως νούμερα ...Έλα ,Ας πιω τον καφέ μου . Κι αύριο μέρα είναι και αναρωτιέμαι Έχει ανθρώπους εκεί έξω η νούμερα??
 (Εκείνη η επανάσταση αργεί , ε;)
Αφιερωμένος ο Θωμάς …It”s a pity (Tanya stefhens)


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured