ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Η Ζωή μου χωρίς internet !!



Aυτές τις μέρες τραβάω ένα ζόρι δεν έχω internet μέχρι την 1.ιουνιου γι αυτό και τα post μου είναι αραιά και που όχι ότι μετά θα αλλάξει κάτι η δουλειά προηγείται αλλά στον ελεύθερο χρόνο μου με τρώει το χέρι μου και θέλω να γράψω ..και αισθάνομαι σαν το ναυαγό που από τη μια του αρέσει η μοναξιά του και από την άλλη ελπίζει να φανεί καράβι (να έχω internet) πιάνω τον εαυτό μου να αναρωτιέμαι αν έχω εξάρτηση γιατί είμαι επιρρεπείς στα πάθη γενικά… Χωρίς internet αισθάνομαι λίγο ξεκομμένη από τον έξω κόσμο κάτι σαν ερημίτης κλεισμένη στο μικρόκοσμο μου με την μονή επαφή τη φύση και τους τουρίστες που γι αυτούς είναι παράδεισος λένε και για μένα φυλακή Anyway γίνονται εκλογές τους λέω και με κοιτά με το βλέμμα της αγελάδας ..Really ….Election Day: It's what happens after today ?? τι να του πεις τώρα ..αν ήξερα κι εγώ θα σου λεγα φιλέ μου και άντε να τους εξηγήσεις για την κρίση στην Ελλάδα που μας συμπονούν με ένα oh shame !!..Είμαι σας λέω σε ένα παράλληλο σύμπαν μέσα στην Ελλάδα που δεν μας αφορά ότι γίνεται γύρω μας είμαστε ξεκομμένοι από τον κόσμο και τον πολιτισμό σαν να ναυαγήσαμε ξαφνικά σε ένα νησί ..και άντε να προσαρμοστώ πάλι σε καινούρια ζωή το χω απλά θα μου πάρει λίγο καιρό θα γκρινιάζω λίγο και όσοι με αγαπάται θα με ανεχτείτε.. Εεεε
Η αλήθεια είναι ότι την έχω κακομάθει την μικρή Αννούλα και πρέπει να την στρώσω λίγο ..μιας και δεν βρέθηκε κάνεις να το κάνει ακόμα... λίγη αποτοξίνωση θα μου κάνει καλό η ΥΠΕΡπληροφόρηση στο διαδίκτυο σε παρασύρει εύκολα σκορπίζεσαι και ξεγλιστρά η σκέψη σε περίεργα μονοπάτια τώρα το μυαλό είναι συγκροτημένο προλαβαίνει να αναλύσει και να ταξινομήσει την κάθε σκέψη στα σωστά κουτάκια που της αρμόζουν .. πιστεύω ότι Τις αισθήσεις μας τις έδωσε ο θεός για να τις απολαύουμε όχι για να τις καταπιέζουμε την όραση να θαυμάζεις το ωραίο την ακοή να γαληνεύει η ψυχή σου όσφρηση να γεμίζει μυρωδιές και να ευωδιάζεις … γεύση να δοκιμάζεις και να κρίνεις ..αφή να χαίρεσαι και να απολαμβάνεις όλα με μέτρο..Γι αυτό ίσως έχω αποκτήσει αυτή την αναισθησία με τα χρόνια είναι προϊόν της δουλειάς μου και του τόπου και έτσι τώρα μπορώ να απολαμβάνω απλά μικρά καθημερινά πράγματα με όλες τις αισθήσεις σε συναγερμό !!


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured