ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

ΕΚΤΑΚΤΟ: Ειμαι παλι !!! ΕΔΩ...


Να μαι πάλι εδώ ..ξέρω άργησα να ανεβάσω post περνώ δύσκολη φάση έχω πολύ δουλειά είμαι κουρασμένη ..ζητώ την κατανόηση σας αλλά είμαι εδώ στο μεράκι μου μου προσπαθώ κατά καιρούς να εξηγήσω τα ανεξήγητα στους τουρίστες what is it meraκι !! Πάθος να το πω αγάπη τρέλα χόμπι όπως και να το πω είμαι εδώ πάντα επιστρέφω εδώ ότι και να μου συμβαίνει όπως τώρα κομμάτια είμαι σέρνομαι και ο λόγος με έβγαλαν off 4 παππούδες ..Ναι μην γελάτε 2 ζευγάρια ηλικιωμένοι Γάλλοι ηλικίες 75-85 τους έχω 15 μέρες τώρα All inclusive διακοπές όλη μέρα τρώνε σαν τα παπιά πως το κάνουν αυτό δεν καταλαβαίνω όλοι τους είναι αδύνατοι πρέπει να πάρω ζυγαριά να τους ζυγίσω πριν φύγουν ..Ωραίοι τύποι γελαστοί απολαμβάνουν τις διακοπές τους σαν τα μικρά παιδιά με μια απίστευτη ενεργεία όλη μέρα πισίνα θάλασσα πεζοπορία κι εγώ μπροστά τους ένα φυτό με ένα καφέ στο χέρι όλη μέρα για να αντεπεξέλθω τρώνε foul breakfast ως τις 11 στις 1 μμ τρώνε lunch ελληνική κουζίνα πάντα και 8 μμ dinner τι μουσακάδες κατεβάζουν τη γιουβέτσια τι γεμιστά .. σαλάτα δεν θέλουν τρώνε στη πατρίδα τους λένε..τόσο φαΐ δεν έχω ματαδει …με αυτά και με τ"αλλά εγώ ξέχναω μέσα στη μέρα αν έχω φάει και δεν θέλω να βλέπω φαγητά στα μάτια μου anymore anyway την παλεύω ακόμα θα φύγουν σε 5 μέρες όποτε φίλοι μου κάντε υπομονή να χαλαρώσω να αδειάσει το μυαλό μου από μουσακάδες παστίτσια και imam baildi να αποσυμπιεστω να σκεφτώ που πάμε ..που βαδίζαμε ρε !!!γιατί τώρα το μόνο που σκέφτομαι είναι τι θα φανέ τα παιδιά μου μεσημέρι βράδυ έχω αγχωθεί όχι τίποτα άλλο με βαθμολογούν με αστέρια κάθε μέρα κι αισθάνομαι σαν τη βαθμολογία στη Eurovision .. Douze points!!!  υπομονή λοιπόν καλό κουράγιο σε μένα εύχομαι και ζωή να χουν είναι φαγάνα και τα 4 μωρά μου ..I see you!! Τα λέμε...

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured