ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

.Ολα είναι μεταβλητά σε αυτή τη ζωή ...


ΣΤΑΘΕΡΑ ΖΩΔΙΑ..Ταύρος - Σκορπιός - Λέων – Υδροχόος ..
Ανήκω σε αυτή την κατηγορία λέει το ζούδι μου αλλά ποσό αλήθεια είναι αυτό δεν ξέρω μάλλον μεταβλητή με κόβω με μια κουβέντα που θα πιαστώ χαλάει η διάθεση μου με επηρεάζει σήμερα Έχω χαλασμένη διάθεση. Πως λέμε χαλασμένο στομάχι; Ευτυχώς όχι αυτό. Πολύ μουντιλα ρε παιδί μου. Πάνω που έλεγα να ανακάμψω λόγω χριστουγενιατικης ατμόσφαιρας και τσούπ… ο ουρανός δεν ανοίγει με τίποτα. Τι “σουσάμι άνοιξε ” φωνάζω, τίποτα χειμώνας επιμένει ίσως να φταίει ο καιρός Λονδίνου που επικρατεί ...η συννεφιά η μουντιλα.. Τελικά ναι. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς χρώμα στη ζωη μου ..Οπότε, μέχρι η φύση να αποφασίσει να φυσήξει πάνω στην παλέτα και να γεμίσει εδώ κι εκεί πιτσιλιές κι αποχρώσεις, εγώ ξαναγυρνάω στη μουντιλα μου. Είπα λοιπόν για φέτος να υποσχεθώ ορισμένα πράγματα στον εαυτό μου ένεκα New year τώρα πόσο happy θα είναι θα δειξει.. Έτσι για να τον προσέξω καλύτερα. Θα ξεκινήσω με ένα, που μου είναι πολύ σημαντικό. Ξέρω τι μου εύχομαι, τι ποθώ, και τι θέλω πραγματικά! Τι μου λείπει και τι επιτέλους θα ήθελα να αποκτήσω. Εύχομαι λοιπόν για τον εαυτό μου, να μάθω να (ξανά)γελάω ακόμη περισσότερο μέσα στο 2015 Για να βγάλω κι άλλες ρυτιδούλες γύρω από τα μάτια, που υποδηλώνουν ευτυχισμένο άνθρωπο. Για να απαλύνω ό,τι μπορεί να με σκουραίνει (και δεν μου πηγαίνει καθόλου, ανοιχτόχρωμη γαρ). Και για να νιώθω αυτό το φως που με τυλίγει μονομιάς, όταν πλαταίνουν τα χείλη μου και κλείνω πονηρά το πράσινό μου μάτι περιπαιχτικά ξέρω οτι Ζω σε κουκούλι.. Δεν ξέρω τι θα γίνει όταν μου το τρυπήσουν τρομάζω στην ιδέα αντιστέκομαι ταμπουρωμένη μεσα θα μείνω και οσο αντέξω..Καμιά φορά ζητάμε πράγματα και όταν τα αποκτούμε, ανακαλύπτουμε, ότι δεν είναι ακριβώς όπως τα έχουμε φανταστεί, δεν μας χαροποίησαν, δεν μας έδωσαν την ικανοποίηση που περιμέναμε. 
Συμβαίνει. Το πλέον τραγικό είναι ότι δεν είμαστε έτοιμοι ενεργειακά για να διαχειριστούμε-απολαύσουμε, το νέο, το διαφορετικό, το δυνατό γιατί όλα είναι μεταβλητά σε αυτή τη ζωή Τέλος πάντων, σε μια προσπάθεια μου να αλλάξω την διάθεση μου, διότι δεν είμαι μαζόχα όσο και αν πιστεύεις το αντίθετο, διάβασα αποφθέγματα για τα Χριστούγεννα και ξεχώρισα ένα που με έκανε να χαμογελάσω.Είναι του George Carlin και λέει “The main reason Santa is so jolly is because he knows where all the bad girls live” ή ελληνιστί “ο βασικός λόγος για τον οποίο ο Άγιος Βασίλης είναι τόσο χαρούμενος, είναι επειδή ξέρει που μένουν όλα τα κακά κορίτσια”. Και σε ρωτάω ρε συ Santa και σκίζω το γράμμα μου αυτοστιγμεί αν θες, μήπως σου είναι εύκολο να μου στείλεις που μένουν τα κακά αυτα παιδιά να κάνουμε Ανάσταση μέσα στα Χριστούγεννα ....

ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured