ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Αη Βασίλη .. σε Χρειάζομαι !!


Ελευθερώστε τον Αγο Βασίλη τώρα....τον χρειαζόμαστε ειδικά τώρα εδώ στην Ελλάδα της κρίσης ι αυτό μαζεύω υπογραφές και χρήματα να τον βγάλουμε το καημένο γεροντάκι οχι τίποτα άλλο περιμένω να πραγματοποιήσει τις ευχές μου στο γραμμα που του έστειλα ..Προσπερνώ τις φήμες οτι δεν υπάρχει Ο Άγιος Βασίλης, υπάρχει γιατί  χρειαζόμαστε την καταφυγή στο μύθο και στο παραμύθι..
Και ναι, διαβάζει κι ίντερνετ κι έτσι γλιτώνω και τις καθυστερήσεις των ταχυδρομείων!εδώ σας παραθέτω το δικό μου γραμμα αν θέλετε σας δίνω το mail  του να στείλετε και σεις !!!
Αγαπημένο μου γεροντάκι.Τσα! Σε θυμήθηκα πάλι! Είμαι η μικρή @νουλα (που μεγάλωσε αλλά μυαλό δεν έβαλε) αν και είμαι σίγουρη ότι έχεις μάθει ήδη τον γραφικό μου χαρακτήρα! κάθε χρόνο στέλνω και συ κάνεις την πάπια αναρωτιέμαι γιατί...Δεν μου αρέσει να κάνω παράπονα (άσχετα αν κάποιοι λένε ότι τα ταυρακια είναι παραπονιάρικα). Και δεν έχω σκοπό να σου γκρινιάξω που δεν έκανες πέρυσι ό,τι σου ζήτησα....Και μην μου πεις ότι το έκανες! Μη μου λες ψέματα! Οι αυτοκτονίες αυξήθηκαν, οι άστεγοι επίσης. Η ανεργία χτυπάει κόκκινο. Ο λαός πεινάει. Οι μισθοί μειώνονται όλο και περισσότερο. Κι η εκμετάλλευση πάει ... σύννεφο!Δεν είμαι χαζή μόνο ξανθιά Δεν μπορείς να κάνεις θαύματα. Δεν μπορείς να εξαλείψεις τη φτώχεια ως δια μαγείας! Τι ζητάω κι εγώ; Λίγη πίστη. Λίγη αισιοδοξία. Λίγη χαρά. Λίγη δύναμη. Λίγη αστερόσκονη...Άντε γιατί τόση δουλειά κάνω στο πόδι σου! Τρέχω από δω κι από κει κι υπερασπίζομαι την ύπαρξη σου. Και όχι τίποτα άλλο : Κινδυνεύω να με περάσουν και χαζή! ..Άντε λοιπόν...γιατί θα χάσω την υπομονή μου ( και ξέρεις πως δεν φημίζομαι για αυτήν) κι άμα χάσω εγώ την υπομονή μου.... Βρε άμα τη χάσω ..... Σαν τον ελληνικό λαό... Είναι όλα θέμα υπομονής! Την έχει ανεξάντλητη! Βρε άμα τη χάσει ξέρεις τι έχει να γίνει;Ταύρος σε υαλοπωλείο αυτό σου λέω μόνο..(Γελάς γεροντάκι μου γλυκό ε; Ούτε εσύ πιστεύεις αυτό που μόλις διάβασες;Α, και πού'σαι; Επειδή άλλη θέρμανση δεν έχω, το τζάκι να ξέρεις θα είναι αναμμένο. Από την πόρτα να μπεις.
Θα έχω κουραμπιέδες και μελομακάρονα στο τραπέζι της κουζίνας! Να τα προτιμήσεις ...Είναι πολύ υγιεινά. Να κάνουμε κάτι και με αυτή την κοιλίτσα ε; Δεν κουράστηκες να την κουβαλάς;.. αλλά αφού δεν παραπονιέται η βασίλενα εμένα τι με νοιάζει??..Α άγιε Βασίλη μην φοβάσαι θα σε βγάλω απο τη ψειρού μαζεύω λεφτά απο Έλληνες φορολογουμένους είμαστε φιλότιμοι σαν λαός να το θυμάσαι όταν βγεις έξω σε φιλώ  γλυκά ...Καλημέρα.......
ΥΓ: Το λεβέντη που σου είχα ζητήσει παλαιότερα δεν τον θέλω άλλαξα γνώμη όλα τα γουρούνια την ίδια μύτη έχουν ..


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured