ΑΝΕΜΟΣ* Hot- Stuff

Δρόμο παίρνω… δρόμο αφήνω !


Σαν να μην πέρασε μια μέρα δεν ξέρω γιατί λένε’ Back To Home Sweet Home ‘ για μένα σπίτι μου εiναι εκεί που περνώ καλά δλδ παντού αν γίνεται αν όχι θέλω να φεύγω τώρα λέω Γεια χαρά ήρθα αλλά who knows αν θα μείνω ποσό και που? ..δεν ξέρω ακόμα.. Κι εντάξει…εγώ έχω μέσα μου το φευγιό από παιδί, Σαν αερικό…Έρχομαι και φεύγω. Είμαι εδώ, είμαι εκεί, είμαι γενικά παντού. Και πουθενά. Μένω λίγο, δεν θέλω να με συνηθίσει κάνεις , να με μάθουν , να με βαρεθούν …άτιμο πράγμα να σου πατάνε τα κουμπιά είμαι λίγο από παντού και πουθενά πιο καλά η σιωπή από τις άδειες κουβέντες. Πιο καλά ένα μοναχικό κάτι από ένα γεμάτο τίποτα… πολλές φορές το μοναχικό κάτι είναι πιο ουσιαστικό από το γεμάτο τίποτα μου έλειψαν αυτά τα πρωινά να τα λέω εγώ με έμενα και μαζί σας είναι δύσκολο να στέκεσαι γυμνός απέναντι σου χωρίς μάσκες Μπορούμε να είμαστε ειλικρινείς και αληθινοί? Γίνεται? Πόσοι το αντέχουμε? Καχυποψία και εγωισμός είναι δυο βασικοί παράγοντες… Γιατί όμως? Αν ήμασταν τίμιοι και ανοικτοί απέναντι στις σκέψεις μας, στα «θέλω» και τις επιθυμίες δεν θα ήταν καλύτερος ο κόσμος μας? Κάπου διάβασα: » Η ειλικρίνεια είναι η μάσκα της ψυχής, ενώ η υποκρισία η μάσκα της»… Ωραίο, πράγματι για όποιον μπορέσει να το κατανοήσει Η μια μάσκα διαδέχεται την άλλη, καθεμιά της σε παραπέμπει σε διαφορετικό «πρόσωπο»...ελέγχεται εύκολα ;! Τι πραγματικά πονάει : ο φόβος της αποκάλυψης ή , έκπληξη η πιθανή δυσαρέσκεια του δέκτη ; Στη τελική ποτέ δε γνωρίζεις τη χαιρεκακία του άλλου, Γιατί «..Σε άλλους δοθήκαμε, με άλλους δεθήκαμε, κάποιους απλά τους σιχαθήκαμε, μας πούλησαν όταν τους ανοιχτήκαμε στο μεταξύ μας,αποτύχαμε...»..Ας είναι …το σοβάρεψα πολύ το άρθρο πρωί πρωί θα γίνει δύσπεπτο με πρωινό καφέ δεν το συνεχίζω, απλά … Προτιμώ όμως να είμαι ειλικρινής, με κάθε κόστος…Ας είναι Im Here
λοιπόν στους οικείους μισητούς και αγαπημένους τέσσερις τοίχους με πιλοτήριο το lap top ο χειμώνας απλώνεται μπροστά μας σαν διάδρομος έτοιμος για απογείωση παίρνω φορά Προσδεθείτε..απογειωνόμαστε..! Ladies and Gentlemen! . welcome to-the flight Anemos. Kυρίες και κύριοι καλωσορίσατε στην πτήση ,Άνεμος με άγνωστο προορισμό σας ενημερώνουμε θα έχουμε αναταράξεις αλλά και μπουνάτσα ας είναι ούριος ο άνεμος στα πανιά και στις τουρμπίνες μας !!!
..καλό μας ταξίδι !! 


ΑΝΕΜΟΣ Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.

About Me

Blog Archive

@way2themes

Labels

Search Blog

Featured Slider

Featured